SCARY...........

Vårt hus har förvandlast till ett spindelnäste, fattar ni vad scart?????
För drygt en vecka sen kröp det omkring en stor jäkla spindel på hallgolvet och då menar jag inte nån liten vanlig spindel eller en pappalångbent, utan en stor med långa äckliga ben(kropp.
Då todde jag den hade kommit med nån sko in .

Men i dag när jag skulle hämta Vinnie efter han sovit middag och vi var på väg ut ur hans rum ser jag den största spindel jag sett live. Den var helt enorm att till och jag med tyckte den var läskig och jag är inte rädd för spindlar.
Får panik när det är spindlar i barnens rum, känns kanske inte jätte roligt om dem kryper omkring på don när dom sover.






Och nu senare på kvällen hittade jag en spindel till, så nu kommer väl alla andra spindlar in och hämnas på mig för jag dödat tre av deras vänner.
Är det nån som vet vad detta är för en spindel???
Nu blir det till att hålla alla fönster stängda så dom inte kan komma in och värma sig. Gå in till grannarna istället haha

Erkänn äckligt!
GOD NATT!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

OH shit vilken spindel, har ingen aning om vad det kan vara för nån spindel.

2010-10-06 @ 08:07:17
Postat av: Anonym

http://picasaweb.google.com/lh/photo/MQnCFws3GdvN6QGtsdOFCQ



Källarspindel,kan bli stora som fan....

2010-10-06 @ 12:26:45
Postat av: Jessica

Nä fy fan vad stor den var , såna vill jag inte ha hemma :(

Vad gör man åt detta ?????

2010-10-06 @ 18:37:28
Postat av: Carita

Spindlar bor i friska hus, och nu när kylan kommer krypandes så vill de in i värmen :-)



Jag hörde talas om att det finns en elektronisk spindelavskräckare som ska hålla huset fritt från spindlar.

2010-10-06 @ 20:30:42
Postat av: syster yster

Ingen av grannarna som varit utomlands och fått med sig sånna hem i väskan? Ser faktiskt sådär ut tycker jag. Krm

2010-10-06 @ 20:42:08
Postat av: Jessica

Carita så sa Robban oxå att dom kommer in nu när det är kallt, men jag gillar att ha fönster öppna för vädring :(

Får sluta med det nu!!



Syster vad skriver du hahah?? Ingen av grannarna?????

2010-10-07 @ 07:57:59
Postat av: Katri

Usch! Den var verkligen äcklig! Har hittat källar spindlar här hemma och dom kan vara stora men den här spindeln ser ju jättestor ut.

2010-10-07 @ 08:51:39
URL: http://stahlfamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0