HÖSTMYS!!!

Oh vad skönt det är att vara hemma utan att ha några planer inför kvällen. Mysbyxorna är på, skall tända en massa levande ljus och snart börja laga en god middag.
Regnet bara öser ner och jag tycker att det är super mysigt med detta väder en kväll som denna.



I dag har jag jobbat på Fröken Emma och det var ett tag sen jag jobbade där sist så det var roligt att se alla nya fina kläder. Hittade mig en mys tröja från Cream som jag numera kommer bo i under denna mörka , kalla period.

har jättefina detaljer på armarna som tyvärr inte syns här.

Hade en bra dag i affären och folk var på shopping humör och trotsade det tråkiga vädret. Alltid lika kul att jobba med Camilla oxå fast vi inte hann prata så mycket under dagen haha.
Men vi får väl ta det en anna dag .

Barnen har varit hos farmor och farfar i dag och Ronja åkte med farfar och köpte fiskar till hans nya fina akvarie. Hon hade en toppen dag och fick äta VÄRLDENS godaste muffins haha tur att farfar finns.
Kan säga att det var två nöjda barn jag hämtade efter jobbet.
Robban är iväg på en massa hemligheter som jag hoppas det går bra på.

Nej nu skall jag bara njuta och ha Lördagsmys med min familj, hoppas de samma till alla er där ute.
Här kommer lite bilder på fina kläder som finns i affären just nu.
KRAM ......




Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej hej!!

Ja alltid lika så roligt att jobba med dej med!!

Skall oxå tända ljus och göra god middag!



Ha det gött vännen så hörs vi, kram camilla.

2010-10-23 @ 16:44:16
URL: http://www.melker08.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0