GE MIG KRAFT!!!

Jag är så förbanat trött i dag att jag nästan mår illa av tröthet, fattar inte varför man aldrig bara kan känna sig skit pigg och utvilad. Antar att jag inte är ensam om detta problem, men i dag med detta väder är det värre än värst.

Hur man skall orka dra sin kropp bort till träningen är en bra fråga, men jag vet så väl att efter träningen kommer jag må helt underbart och vara mycket piggare. Bara trotsa vädret och allt annat och åka bort till träningen om en timme.
Hoppas att även ni trotsar vädret och kommer bort och är med på Coren och stepen i kväll.
oh vad skönt!


I morgon är det Torsdag och snart snart är det äntligen helg - underbart.
Men som sagt några timmar att klara av innan det är dags för sängen och givetvis får man inte missa Gray klockan 21.00.

SES PÅ TRÄNINGEN!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0