ÄVENTYRET!!!

I går var en stor dag för min prinsessa, hon skulle tillbringa sin Fredagskväll med Challe.
Att min dotter tycker väldigt väldigt mycket om Challe är ingen hemlighet och Challe är en person som funnits i Ronjas liv sen hon föddes.
Ronja gillar det mesta med Challe och tycker speciellt om att se när hon spelar handboll eller vara med på Challes step pass haha. Bra att ha förebilder!!

Men i går var det alltså dags för en egen date mellan mina favorit tjejor.
Ronja hade fått bestämma vad som skulle hända och givetvis blev det badhuset och Mcdonalds. Att min dotter är tokig i att bada vet ni vid det här laget, men att Challe "vågade" sig på dettta är inte dåligt. Jag menar det är inte alla som tar med sig en 5 åring till badhuset som inte är ens egna, mycket ansvar om man säger så.
Allt hade gått hur bra som helst och jag kan mig väl tro att Challe oxå blev som en liten flicka i badhuset haha och hade lika roligt som Ronja.

På kvällen hade Ronja kört igenom hela registret , måla, leka och innan hon somnade hade hon fått Challe att klia henne på ryggen. Natten hade gått bra och båda hade kunnat sova.
Kan säga att det var en mycket nöjd Ronja som kom hem i dag med flätmr i hela håret och Lördagsgodis........

Kärlek......

Tack snälla snälla Challe för att du gjorde min dotter så lycklig och glad. Det betyder så mycket skall du veta, du är bäst !!!!!



Kommentarer
Postat av: Challe

Va söt du är som skriver så fint! Ronja är och kommer alltid vara extra speciell för mig... Love ya! PUSS ;)

2010-10-03 @ 11:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0