ÄNTLIGEN!!!!!!

Ok, nu skall min hemlighet avslöjas och jag är inte gravid om nån trodde det . Men jag har fått ett jobb och jag är så lycklig och nöjd. Nu slipper jag pressen av att hitta ett jobb från arbetsförmedlingen och jag slipper flänga runt som timanställd på flera jobb.

Numera kommer jag vara på Freja gårdens förskola som köks/städansvarig och det skall bli mysigt att sköta om detta lilla dagis . Mina arbetsuppgifter blir att fixa frukost, lunch och mellanmål och där i mellan skall jag städa och dona. Kommer passa mig perfekt att gå och pilla jag som alltid städar och grejar här hemma.
Att det är underbar personal gör ju inte saken sämre.
Tjänsten är på 75 % så jag kan fortsätta hjälpa till på Fröken Emma vid behov och på så sätt få in lite mer pengar. Tycker om att vara på fröken Emma oxå....

I dag har det varit fullt upp på Fröken Emma inför morgondagens modevisning. Kommer bli grymt med en massa snygga kläder att titta på. Jag skall vara konferencier i morgon och det blir ju spännande haha hoppas jag inte pratar för mycket nu bara.
Det kommer bli mycket folk för nästan alla biljetter är slut till båda tiderna och det är skit roligt. Ronja skall vara med och visa kläder.


Nu skall jag äta innan jag hungrar ihjäl.
PUSS o God kväll!!!!



Kommentarer
Postat av: Frida

Gud va roligt! Va glad jag blir för din skull! Jag vet ju hur det är om man säger så....;)

Hoppas att jag oxå kan få nåt lite längre snart. Jag är jättenöjd med Olsfors, men man vill ju gärna ha lite längre....

Ha det så bra! Vi ses imorn på modevisningen, du kommer klara dig galant som konfrencier, det vet jag:) Kram

2010-10-01 @ 20:56:53
Postat av: syster yster

GRATTIS va kul. Det var du värd. Kram

2010-10-02 @ 21:14:21
Postat av: cecilia

grattis grattis, superkul.



kram C

2010-10-05 @ 07:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0