25 OKT

Snart är det dags att ta på sig sina träningskläder och åka ner till den svettiga gympahallen som jag älskar så mycket för två tuffa träningspass.
Nu känner man när det är mörkt och kallt att det är ännu viktigare att komma iväg och få träna och ge kroppen lite energi och lyckorus. Har ni inte börjat med inomhusträningen är det kanske snart dags och det är bara att komma ner och hoppa in.

I går var det en lugn dag som startade med lite sovmorgon. Efter frukosten fixade jag lite här hemma med diverse saker och barnen tittade på film.
Vid tolv tiden åkte jag och mamma in till Borås för att handla mat och en halloweendräkt till Ronja. Dom skall ha lite fest på dagis på Torsdag och hon skall vara eldflickan.

Jag är löjligt förtjust i halloween och tycker det är skit mysigt och har alltid en pumpa på balkongen . Älskar oxå att klä ut mig, men tyvärr blir det inga större fester längre. Men förr i tiden hade jag alltid halloween tjejfest , kanske dags att starta upp det igen.



På kvällen i går var det Ronjas dans och dom är för söta med sina balettkjolar. Taktkänslan och koncentrationen är inte alltid på topp för dessa unga tjejer men dom är lika glada ändå. Tur vi har världens grymaste dansledare som är helt suväränna med flickorna.
Efter dansen var vi så trötta och sega att det blev pizza till middag som vi köpte med oss hem.

Nu är Ronja på väg till Borås för att se på teater. Det är stephanie som spelar en stor roll i teatern och det ville inte Ronja missa.
Ronja köpte en fin blomma som hon skulle ta med och ge efter föreställningen.


I sin nya fina kläning från Metoo...


Nej nu hinner jag inte sitta här mer, ha en bra Måndag kväll.

XOXO....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0