Shopping shopping.......

Då var snart veckan slut och tiden går så fort, men vem tackar nej till helg inte jag .
I dag har jag jobbat som vanligt och det har varit hur bra som helst, älskar all personal som jobbar på Frejagården och dom gör mig alltid lika glad.

Efter jobbet åkte vi direkt hem och satte i gång en maskin tvätt och plockade ur diskmaskinen . Sen lagade vi pannbif, potatismos och brunsås och det blev verkligen skit gött om jag får säga det själv. Ronja tycket att det var jätte gott och det är alltid skönt. Hon har blivit lite svår när det gäller maten och vill helst bara ha pannkakor varje dag.

Vid fyra var det dags att ta på ridkläderna för att åka till stallet. Vinnie skiner upp som en sol varje gång vi skall till stallet och jag tycker det är fantastiskt att se han haha. Tyvärr tjötar han håll i huvudet på folk och fä ;)
Ridningen gick bra och tjejorna blir bättre och bättre , nu har dom en ny ridlärare och hon verkar bra så vi hoppas dom får ha en och samma och inte behöver byta hela tiden.

Efter ridningen träffade vi mamma på torget för en shoppingtur på blomsterhuset, Fröken emma och lilla jag och Milla`s skr. Var kompiskväll i dag och då erbjuds man 25 % på det man köpte vilket är grymt bra.
Var först på blomsterhuset och Maria gjorde ett sånt fint hjärta till mig som jag skall ha på väggen bakom tv. Jag vet att jag är sist med att ha detta, men jag tycker det blir fint nu till jul. Tack snälla Maria för att du hjälpte mig.
Hittade två vackra ljusstakar som oxå kommer lysa fint i mörkret, älskar ju ljus ljus. Ronja köpte en rosa fin kruka med en vacker blomma som hon ville ha och valde själv. Hon älskar att vara på blomsterhuset och kolla och köpa blommor.


skall inte hänga här...



Sen var det dags att gå till Fröken Emma och se alla snygga kläder dom får in hela tiden. Varje vecka kommer det nytt och man vill ha allt, farligt att vara där inne.
Hittade en jättefin kläning från Cream och en linne/kläning med volang att ha under från Culture. Blev kanon fint och det kommer användas mycket nu med alla helger som kommer framöver. Skall ta kort på det nr jag har det på mig nästa gång, men tills dess får ni se det utan kropp i.

Full rulle alltså från halv sex i morse till nu halv nio, börjar känna mig lite väl sliten. Men i morgon är det Fredag och schemat är fullt även då. Först jobb sen badhuset med barnen och mamma. Kvällen skall firas med syster då hon gjort en jätte tenta och kommer hit ner. Då skall vi ha syskonmys med en eller flra öl.

 

Nej nu skall jag äta och sen blir det att lägga sig för natten. Tack Emma och Anna för i kväll lika mysigt som vanligt. Thomas och Camilla grymt godis ;)



 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0