ONSDAG 24/11

Oh vad kallt det är, men jag klagar inte för jag älskar detta när man får tända en massa ljus och mysa hemma i sin vrå.
Snön har äntligen kommit och jag hoppas nu den inte försvinner och blir till slask. Barnen har så roligt i snön.

Snart skall jag ta tag i mig själv och börja förberedda mig inför kvällens Core pass. Skall ta in en ny övning i kväll tänkte jag och se vad dom gillar detta.
Sen skall jag skynda mig ner till hallen för att vara med på Christins gryma cirkelträning. Jag mådde så bra efter förra veckan och att bara träna för sin egna skull. I kväll blir det hårdträning...

I morgon skall jag vara hemma och VBa för lille Vinnie. Han satt helt lealös i soffan när jag hämtade han i dag, fullt med utslag i hela ansiktet. Han hade varit ledsen hela dagen och inte viljat att någon skulle ta i han.
Får se vart detta tar vägen? Antingen något virus eller nån influensa symtom.

Då skall jag passa på att storstäda hela hemmet i morgon, jobbar ju sen och det vore underbart att ha det fint till adventspysslet på Söndag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0