Massage från hell..........

I Fredags hade jag en tid hos Marina på gymmet för en massage. Jag hade hört av flaera stycken att jag inte skulle förvänta mig en mjuk, skön och avslappnade massge utan istället förvänta mig att det kommer göra ont.

Denna lilla söta tjej med en liten kropp på knappt 50 kg, hur är det möjligt ?
Jag säger bara aj aj aj vad ont det gjorde. Hon lyckades med sina små händer hitta varenda liten öm punkt på min kropp och jag kan säga att det är tur man har fött barn och klarar smärta, för annars hade jag nog lipat haha
och vad jag vet kanske hon inte tog alla onda ställen endå. Men gud vad skönt det var när jag väl förstod att det var slut och hon bara gav mig lite skön massage i nacken och hårbotten. Nu skall jag fortsätta gå hos den lilla/stora Martina och få ordentligt med hjälp på min onda nacke m.m.
TACK MARTINA, det var värt all smärta haha

SNart ligger man där igen....

Robban var ute med killarna på Fredagen och barnen fick vara hos mamma. Efter massagen hämtade jag dom och vi åkte hem och hade Fredagsmys till Idol. Säer bara Jay, vad grym han är. Hoppas nu bverkligen han kan få hjälp med sitt drogproblem och inte håller på med sån skit. Men jag hejar ändå på han :)

I Lördags var jag på Fröken Emma och lilla jag och jobbade med den förtjusande fröken Camilla. Hon är för jäkla go den bruden och även om jag inte kände henne innan har jag verkligen blivit förtjust i henne haha ( bli inte rädd nu Camilla) Vi kan prata om allt och det känns helt naturligt. Kolla in hennes fina blogg. sök bara på mitt smultronställe.



Som vanligt hade vi fullt upp och det var att göra enda till sista sekund. Nu är det roligt att jobba för nu vill alla bara köpa lite festkläder och lite partkläder att ha till alla kommande tillställningar. Roligt att se alla pröva snygga kläningar och toppar. Kanske själv skulle hitta sig en snygg kläning att ha till jul.....
Tur jag jobbar snart igen då. Glöm inte att titta hur fint dom har gjort på utsidan av affären med allt julpynt - super mysigt!!!

Kvällen spenderades med en promenad med hela familjen och sen lite kvälls pulka åkning. Min kära sambo skulle imponera på hans fru och skulle åka ståendes på barnens pulka ner för backen. Den lilla backen gick jätte bra men den stora branten var värre och han ramlade rakt på sin axel haha - stackaren. Han förstår inte att han börjar  bli till åren.

I går Söndag 21/11 var vi bara hemma. Jag och Vinnie gick en promenad, men hjälp vad kallt det var ute inte alls mysigt.
Vid två körde jag Ronja till sin kompis Kajsa så dom kunde leka lite innan dansen. Själv åkte jag med Vinnie till mamma för mat och lite omsorg.
Trots man är 32 år blir man aldrig för gammal för sin mammas kärek. Är bara så skönt att vara hemma hos mamma och man behöverinte göra nåt utan bara vara och känna ett inre lugn. Ni vet vid det här laget mamma betyder otroligt mycket för mig.
Vinnie tjötade hål i huvudet på sin mormor. Kom mormor, kom mormor .......



Jaha detta var helgen som så snabbt bara försvann. Nu skall jag ladda i gång kroppen för två sköna träningspass.
18.00 Core med boll och sen 19.00 blir det step med mycket mycket styrka - ME LIKE!
Ha en bra kväll alla där ute.
Kram....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0