HELG UNDERBART!!!

Älskade Fredag, älskade Fredag äntligen är denna vecka klar och jag ser fram i mot en lugn lugn helg utan stress. Nu skall jag verkligen bara ta det lugnt efter jag slutat jobba i morgon.
Känner mig helt tömd på energi och skulle jag blunda nu skulle jag förmodligen inte vakna förrän på Söndag.

I Onsdags var det Ronjas gympavslutning och dom hade så roligt. Synd att det tar slut för Ronjas skull men skönt att slippa ha tider att passa och hämtning m.m.



Efter gympan var det äntligen dags för min egna träning som jag längtat så efter. Ronja fick stanna kvar med mig och hon var grym. Hon körde varje station med styrkeövningar och intervallträning i en timma utan problem, blir bra för framtiden då hon får ta över som instruktör haha.
Tyvärr gick timmen alldeles för snabbt och jag längtar redan till nästa vecka - skit bra Christin!

I går Torsdag 18/11 var det en fullspäckad dag som vanligt. Först jobb sen träffa vi mamma som fått punktering på sin bil. Vi hjälpte henne med lift och handlade mat.
Hem och tvätta en maskin tvätt, laga mat och fixa innan det var dags att åka till ridskolan.
Mamma var snäll och kom hit och passade Vincent eftersom det numera är svinkallt uppe i ridhuset.

Ridningen gick bra, men barnen var på lite halv dåligt humör allihoppa och man undrar varför vissa vill rida vecka efter vecka haha.
Antar att barnen är lika trötta som oss vuxna.
Ronja red på Jalla Jalla och som vanligt tycker jag att hon är som duktigast när hon travar. Vet inte varför men det är precis som om hon skärper till sig.

Sen stressa hem för att lämna ronja och byta om och snygga till mig inför julpyssel på blommsterhuset.
Vet ni hur det känns när man skall skapa fina saker bland ett gäng konstnärer haha. Jag kände mig som en 4 åring som skulle räkna samma mattetal som 8 st 8 åringar, ni fattar själva va?
Alltså Camilla, Anna, Emma, Maria, Helena, Johanna och Sussi är gryma på att sätta i hop fina arrangemang. Dom bara trollar med sina händer och allt ser så otroligt lätt ut och jag älskar att bara sitta och titta.
Jag fick till slut i hop nåt .
tack alla inblandade för en super mysig kväll med god mat, massa gott godis och en massa skratt.


upptagna brudar.....


Emma i närbild hahah, Camilla overkligt upptagen ;) och Helena




Söta Anna pysslar för fullt..



MITT KONSTVERK......



I dag har jag och Patricia varit inne på Saga form och pratat om vinter butiken. Kommer att öppna den 10 dec kl 12.00 och sen kör vi på enda till den 23 dec.
Kommer bli jätte kul och jätte mysigt och en och annan juklapp hoppas jag kunna hitta.
Det blir att jobba dubbelt för min del i Dec, medans andra tar ledigt jobbar jag mer stackars mina barn.

Nej nu skall jag hoppa in i duchen för jag skall snart i väg på massage hos martina på gymmet. Min nacke behöver verkligen detta kan jag lova. Sen blir det att åka upp till mammaoch hämta barnen. Robban skall ut med killgänget och det lär ju gå vilt till kan jag tro :)

TREVLIG HELG ALLA VÄNNER och titta gärna in på Fröken Emma i morgon mellan 10..00- 14.00







Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker det du gjorde såg jätte fint ut.

2010-11-19 @ 21:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0