God kväll!!!

Oh vad jag älskar soffan just nu , har bara varit hemma en halv timme och är helt slut. Var på jobbet klockan 07.00 i morse och efter jag jobbat på Frejagården åkte jag direkt in till Saga form och jobbade där till klockan sex.
Var längsen jag jobbade där nu så det var riktigt kul att träffa alla galna brudar igen haha. Dom är verkligen ett härligt gäng som jobbar på Saga form och jag trivs skit bra där, synd att det inte blir så ofta bara.

Men snart öppnar vi upp dörrarna för Sagaforms vinterbutik och då blir det att shoppa julklappar till en billig peng. Öppnar den 10 dec så skriv upp det .
Alltid bra för mig att fylla ut kassan lite med några veckors dubbel jobb, synd för barnen men jag tror dom fixar det några veckor. Andra barn går ju flera flera timmar på dagis fem dar i veckan jämnt och jag får dåligt samvete om jag lämnar barnen på dagis i mer än 6 timmar.

Barnen har varit hos deras underbara mormor som hämtade dom på dagis vid halv tre i dag, sen har dom varit där och fått mat, kärlek och lekt - sämre kan dom ha så säg.
Annars har det varit en vanlig Tisdag, inget speciellt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0