DAG 2 - Min Första Kärlek...

Min första kärlek hete Emil och bodde granne med min Vän Marie Nilsson. Tyvärr är detta inget jag kommer i håg utan detta har min mamma berättat haha kan inte ha varit så gamal.


Min sista kärlek där i mot heter Robert Rosholm och han är far till mina två vackra barn och jag kommer alltid älska honom så länge jag lever.
Vi träffades på agustifestivalen när jag var 22-23 år och jag tyckte först min vän Challe skulle lägga in en stöt på han , vilken tur att hon inte gjorde det  haha

Nu har vi hängt i hop i tio år och det har både varit bra och dåligt som i de flesta förhållanden, men vi har alltid valt att kämpa för oss.....
Så även om jag inte kommer i håg min första kärlek kommer jag aldrig glöma min sista.


Kommentarer
Postat av: Nina

Vad fint du skriver, vännen!! Ryser i hela kroppen när jag läser det <3



kram, kram

2010-11-29 @ 18:27:29
Postat av: Jessica

Tack snälla du.

Hur har du det gumman, längsen vi hördes :(

Kanske kan ses nästa år haha kram

2010-11-30 @ 06:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0