ÄNTLIGEN FREDAG!!!!!

Var lägesen jag kände att jag verkligen verkligen längtade efter helgen och lite ledighet och inte en massa måsten.
Känner att när man är sjuk så blir allt dubbet så jobbigt och kämpigt, man vill bara vara hemma och slippa ge sig ut. Men jag har kämpat mig igenom denna veckan och vist jag skulle väl inte ha jobbat men jag kan inte vara hemma mer nu känner jag. Två veckor har jag nu klarat av utan en enda sjukdag jippi.

I dag händer det massa roliga saker för min dotter. Hon har bjudit alla sina 5 åriga kompisar från violen på pyjamasparty. Dettar har hon längtat efter i två veckor och i dag är dagen D. Vi skall vara i lokalen på höga och det skall vara dans, lekar och en massa godis . Hon har noga valt ut pyjamasen och allt är klart för en lyckad kväll.
Vist blir dom ännu större när dom skall börja ha fester utan att man fyller år haha.
Ni får se kort i morgon från festen.  Önska mig lycka till!

I morgon skall jag faktiskt jobba på Fröken Emma och lilla jag med Anna. Detta skall bli riktigt roligt och få vara bland goda vänner och en massa snygga kläder. Har ni inte shoppat något till eran far ännu tycker jag att ni skall komma in så hjälper vi er att hitta något.


Nej nu är det dags att vi börjar göra oss redo för att åka upp till lokalen och fixa mys. Ronja börjar bli rastlös och tjatar hål i huvudet på mig.
Jag önskar alla en trevlig helg kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0