26/11....

God kväll på er alla , antar att alla känner lite extra inför denna helg då vi alla skall göra det adventsfint och äntligen känna in julstämningen.
Jag ÄLSKAR denna tid så som så många andra med mig gör. Man får en alldeles speciell känsla i kroppen som jag inte riktigt kan beskriva.

I går var jag hemma för vab på Vinnie, det var ingen större fel på han förutom en massa utslag och allmänt trött.
Jag passade på att att adventstäda hela huset och då menar jag verkligen STÄDA. Jag låg mest på knä och skurade varenda litet vrå och toaletten tror jag att det tog 1 1/2 timme innan jag var klar. Jag skurade varenda kakelbit, alla rör, duschen osv skulle tro man kunde ätit inne på toaletten i går för så rent blev det haha Fan vad nöjd jag var när det var klart.


Satt inte still en sekund i går , fattar inte att det kan ta sån ång tid att städa två våningar. Men nu var det som sagt storstädning och jäklar vad skönt att ha det gjort.
Min kropp och speciellt min dumma nacke värkte hela kvällen i går och jag låg med värmekudde och sen på spikmattan för att få ordning på den.

Nu har jag och Vinnie precis kommit hem från Borås där vi haft familjemys. Jag och barnen åkte in efter jobbet och möte upp Robban för att först storhandla på maxi. Hur skönt som helst att ha det gjort en Fredag eftermidda när alla fått lön innan alla slutat jobba.
Sen åkte vi till knalleland för att äta på Mc som Ronja bestämt. Efter det blev det godis och lite shopping och till sist var det in på leksaksaffären för att låta barnen visa vad dom önskar sig - tYP ALLT haha!

Nu skall jag packa upp allt vilket är det tråkigaste och sen blir det på med mysbyxorna och bara flöta i soffan med mitt godis.


I morgon skall jag jobba på Fröken Emma och det blir roligt att träffa Camilla. Sen skall jag mysa med mamma och barnen och baka lite. Får se om jag tar in adventstjärnorna i morgon eller på Söndag.
På kvällen i morgon skall jag träffa finaste Pernilla och vi skall ut och äta och dricka en massa gott och bli små berusade tillsammans, vilken underbar kväll - längtar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0