1 NOV!!

God eftermiddag , sitter i soffan och skall försöka samla ny kraft och energi till kvällens träningspass.
Har i dag varit på utvecklingsdag med jobbet på Hindåsgården med hälsa som tema.
På morgonen fick vi pröva på linedance i 1 1/2 timme och det var jobbigare och roligare än vad jag trott. Måste erkänna att jag har töntstämplat detta men det var som sagt riktigt roligt och i kväll skall ni som kommer på min step på pröva på detta fast till modern musik och lite mer tempo :=)  SPÄNNANDE hahha.

Barnen har varit hos deras farmor och det var tur det eftersom Vinnie har varit sjuk hela helgen och i går var det verkligen inte bra. Jätteförkyld, hostar som bara den och allmänn påvekad. Han sov i stort sett från morgon till kväll i går och ville inte äta nåt. Tråkigt när alla sjukdomar kommer på en gång, men vad skall man göra så säg.
Men han verkar mycket piggare i dag så vi håller tummarna för att han är helt frisk i morgon.

I går tog jag med mig Ronja till Borås för lite tjejtid. Vi gick till leksaksaffären och som vanligt skulle hon bara ha pet shops. Det är det enda som hon leker med nu och vist dom är sockersöta men svin dyra. Men hon köpte en ny till sin samling.
Sen gick vi och små myste i affärerna och längtade oss bort till julen och december månad. Ja jag längtar, älskar julen.



Råkade av händelse gå in på stadium för att kolla på gymnastikläder till Ronja men hittade till min gläadje ett par vinterskor till Ronja som var både bra och snygga vilket inte är lätt i dessa tider. Tycker att de flesta vinterkängor är tunga, klumpiga och fula och jätte dyra. Men nu hittade jag ett par från Timberland gortex som var kanon bra och vist dyra men de måste hålla mot alla väder.
Nu har barnen skor som skall klara alla väder och det är så skönt att vara färdig.



Kvällens spenderades framför tv med en sjuk kille som bara ville vara med sin mamma och en stor godispåse.

Nej kära vänner roligare än så här blir det inte. Kom nu ner och träna Core och Step i kväll och få lite energi.
KRAM !!!


Våra snyggingar arg och glad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0