Stackars min lille prins....

Nu är det inte roligt att vara Vinnie med alla dessa koppor. I går bara ploppade de upp nya vattkoppor på kroppen.  Nu märker jag på han att det är jobbigt och att han är besvärad av dom, kliar och är jobbigt. Tittade på bilder när Ronja hade sina och då tyckte jag hon hade hur mycket som helst men  Vinnie har ännu mer än vad hon hade.

söt som socker mammas prinsessa sommaren -07

Vinnies rygg...

Mammas prins med alla prickar.....

 

 

I går var dagen helt ok och Ronja kunde vara ute och leka hela dagen lång, hon tycker Vinnie är lite läskig nu och vill helst inta vara i närheten av honom. Förstår henne samtidigt som jag tycker synd om Vinnie haha inte lätt. Vinnie sov i 3 1/2 timme under dagen när det var som varmast och det var skönt eftersom jag inte vill ha han för mycket i solen då jag hört att det kan bli ännu fulare märken och ärr efteråt. Jag själv gjorde inte allt för mycket , dammsugade , tvättade en maskin tvätt och sen läste jag i min bok på balkongen.

Kvällen bestod i sten hård träning tillsammans med Challe. Det kom 22 st och det är hur bra som helst med tanke på vädret och att det är slutet av Maj. Nästa Måndag är sista träningen .

 

I dag är vädret inte lika mysigt men det är skönt för Vinnie att det inte är så varm . Får se vad vi orkar ta oss an i dag, är trött efter natten som jag sprungit in och ut hos prinsen. Kommer troligtvis få lite mysigt besök i eftermiddag då Vinnie skall smitta ner fler barn och sprida pesten vidare haha.

 

Carpe Diem!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0