SEX AND THE CITY...

Oh i kväll skall jag och världens bästa Spilli gå på sex and the city, skall bli så underbart roligt och mysigt. Är inte ofta man kommer iväg på sakern nu för tiden så jag ser jätte mycket fram i mot denna kväll . Det blir finkläder och en massa make och långt bort från träningsbyxor och små barn - GLAMOR för  en två barn mamma det.
Jag skiter fullständigt i vad de som sett filmen gett för betyg, det är sex  and city vi snackar om kan inte vara dålig. Inte i mina ögon åtminstone.



I går var det första dagen på jobbet jag skall ha i sommar. Vi öppnade upp portarna för Saga forms sommarbutik som nu är öppen ända till 6:E agusti. Det var en lång dag och jag är inte vann att vara på stående fot i så många timmar, men man vänjer sig. Det var kanon mycket folk och vi hade att göra hela tiden. Det var roligt och jag ser fram i mot att jobba där nu några veckor. I dag är jag dock ledig men i morgon skall jag jobba igen. I morgon har vi öppet till fyra ...


Min liie prins är numera en torkad prickigkorv, han har alla prickar kvar men dom börjar att läka så sakta och det känns skönt att vi nu har klarat av detta oxå. Nu kan vi snart återgå till det normala livet utan att tänka på om han smittar eller inte. Han kan få träffa sina kompisar och leka igen :) Ronja slipper snart tycka sin lillebror ser läskig ut haha

Ronja är i Borås på kalas hos Mille och snälla mamma åkte med henne så jag kunde vara hemma med Vinnie. Antar att hon snart dyker upp här hemma och nästa Söndag är det hennes tur att ha barnkalas. Inte klokt att hon redan fyller fem år min tjej. Tur jag själv inte blir en  dag äldre då ;)

Nej nu skall jag ta en liten vila på soffan sen blir det att fixa Spillis hår inför kvällen och hennes kommande semester. Trevlig Lördag på er

Carpe Diem!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0