ONSDAG..

Då var halva veckan avklarad och jag jobbar bara en dag till sen skall jag och baren vara lediga och ta det lugnt. Känner mig så trött och det tycks aldrig vända, undra om pollen påverkar alla litegran?
I dag har det gått bra att jobba och det har inte regnat en droppe, på rasten gick jag en rask promenad och det var skönt att komma ut alldeles själv .

Nu skall vi snart åka upp till ridskolan för Ronja skall rida igen för att hon missat två gånger. Nu blir det att åka till stallet två dagar i rad och det är inte helt fel. Det kommer nog göra susen för en trött småbarns mamma. Kvällen kommer spenderas framför Gray :)

Verkar som det går mycket vattenkoppar nu och jag önskar att min lille son skall få detta innan sommaren och innan han blir för gammal. så om ni vet nån som har det tar jag gärna i mot tips haha.
Men det är skönt att få det gjort och eftersoma jag är arbetslös passar det ju bra att vara hemma nu och inte behöva vara borta från nåt jobb.

Ha en bra fortsatt onsdag Carpe Diem!!

Kommentarer
Postat av: sofi

om han skulle bli sjuk kan du väl skicka hit honom så mina kan få de.

2010-05-05 @ 16:52:17
Postat av: Nina

Jag har hört att det smittar bäst om barnen badar tillsammans. Vet ej varför det skulle vara så men skulle nog påstå att jag hört det från en ganska säker källa. Tänker på dig massor. Puss

2010-05-05 @ 21:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0