MORS DAG!!!

Nu är jag helt slut och jag håller på att bli sjuk  vilket känns skit. Har världens huvudvärk och halsen skaver och gör ont och det blir bara värre och värre. Stackars lilla mig och ingen är hemma och tar hand om mig heller :( trodde det var mors dag i dag haha
Nej min dotter är helt jäkla fantastisk och hon vet allt hur man uppvaktar sin mamma. I går hade hon köpt en godispåse till mig och valt allt smågodissjälv och det var precis allt som jag gillade, hon är bättre än Robban. Tänk vad uppmärksamma dom är på allt. Sen hade hon valt ut tre blommor som hon ville jag skulle ha, man blir ju alldels tårögd.

Men eftersom jag är världens bästa mamma blev jag uppvaktad i morse oxå med presenter av mina barn och givetvis Robban som fixat allt detta. Antar och hoppas det är han som tycker jag är en bra mamma haha till hans barn.

fina björnborg trosor och colla solbrillor.


Nu skall jag berätta om våran tjejkväll i går. Vi lämnade Bollebygd vid sex tiden och gav oss i väg mot Göteborg. Vädret blev kanon bra på kvällen och solen lyste och gjorde oss på kanon humör. Vi satte oss på bryggeriet på avenyn. Vi åt kanon god mat och det var längesen jag hade det så mysigt och kände mig så avslappnad.

Finaste Spilli...

Efter vi suttit där och ätit klart gick vi en sväng på stan och tittade både genom skyltfönster och på alla underbara olika människor . Tillslut satte vi oss bara på en parkbänk och skratta åt alla konstiga människor med tex knallrosa skor haha. Vi blev insläppt på bio vid 21.00 och då kan jag säga att det var många förväntans fulla sex and the city fann i biosalongen. Hade man varit singel kille skulle jag gått på den bion hela tiden, hur mycket brudar som helst. Filmen var helt FANSTASTISK, UNDERBAR, MYSIG, och allt man kan önska sig. Snygga människor i snygga kläder som lever livet, inget att vara avundsjuk på.
Vi var super nöjda på två när vi gick från bion.

HELENA PÅ RÖDA MATTAN..


I morgon blir det en tung dag , vi skall ha begravning för älskade Kent. Hoppas ändå på en lättsam begravning och att det inte blir allt för tungt. Hoppas det går bra för mormor oxå. Sen är det avslutning på dagis med Ronja och kvällen avslutas med terminens sista träningspass.

nu skall jag snart kolla på tv och sen blir det sängen. KRAM

Kommentarer
Postat av: Challe

Snygga brudar ute på stan! ;)

2010-06-01 @ 12:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0