Lördagen den 8/5

God morgon alla pigga och glada, själv har jag varit vaken sen halv åtta och har hunnit vakna till liv. Tyvärr tar inte Vinnie sov morgon ens på helgerna, utan det är bara att gå upp. Ronja sov åtminstone till halv nio i dag.
Tvättmaskinen är i full gång och snart skall jag göra en dunder frukost till min familj.

I går var vi i väg på lekborgen och barnen hade hur kul som helst med varandra . Är roligt nu när dom så smått kan börja "leka" med varandra och ha lite glädje av varandra.
Vinnie ville absolut inte vara på den lilla delen i lekborgen, utan skulle vara i den stora hela tiden och det var bara för mig att krypa efter . Var lite folk och han klarade sig väldigt bra där inne, fuínns inte mycket att slå sig på. 






Efter det gick vi och åt och träffade Robban som tog en paus från jobb. Sen blev det lite shopping inne på HM där Ronja hittade sig en Kitty tröja och en söt liten kjol som hon absolut ville ha. Robban hittade sig en gubbkeps som han blev snygg i. Sen köpte vi ett par benskydd till Ronja som hon kan ha nu på fotbollsträningen.
är vi var klara följde Ronja Med Robban till jobbet och jag och Vinnie åkte och handlade lite mat.

Kvällen tillbringade vi inne hos våra kära vänner Robban, Helena och Filippa. Vi grillade och åt god mat. Helena bakade en mumsig kladdkaka till efterätt och det var så jäkla gott. Tack för en trevlig kväll.


I sina nya fina kläder på väg till Filippa..



Vinne satt  Filippas dockvagn hela kvällen och ville inte gå ur den..


I dag är det fäst i Bollebygd och det är alltid trevligt när det händer saker. Men det  skriver jag om i morgon.
Carpe diem....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0