6:e Maj!!

Oh i morgon är vi lediga och det skall bli såååååååååå förbanat skönt.  I dag jobbade jag sista dagen på blåsippan för denna gång. Vi var mest ute och lekte i dag med tanke på det underbara vädret och barnen har så roligt ute.

Slutade klockan två och då åkte vi direkt hem för att hinna ha en liten snabb date med min "kusin" Kristina och hennes söta lilla Isabelle.  Som jag skrev i går är min plan att försöka få Vinnie att få vattenkoppar , kanske låter knäppt i andras öron men jag vill att han skall få det när han är liten och helst nu innan sommaren. Och nu råkade det vara så bra att Isabelle har vattenkoppar och kom därför hit för att sprida sina baciller haha.

söta lilla prinsessan...
Nu kan vi bara vänta och se, men när man vill att han skall få det kommer han väl inte bli smittad. Men det var kul att träffa er vännen och vi får ta en längre date nästa gång. Hoppas medicinen hjälpte henne nu - kram

Vid kvart över fyra åkte jag och barnen upp till stallet för Ronjas ridlektion. Vinnie tyckte det var spännande att springa i stallet och titta på alla stora hästar. I dag hade dom teori och fick träna på att leda sin häst rätt och sen fick dom se vad hästarna åt.  En bra lektion och Ronja gillar än så länge teori. Robban kom upp och hämtade Vinnie och jag och Ronja styrde bilen mot Borås och sen hem till Mia o barnen. Hon är så gullig och hjälper mig bli av med massa barnkläder som mina barn inte kan ha längre. Vi fick god mat och tjejerna hann leka en liten stund innan klockan blev för mycket.  Tur man har finna väner, tack så mycket för hjälpen Mia du är bara för snäll du - KRAM

Nu är jag helt slut efter varit uppe sen halv sex och hållt igång hela dagen, sängen bara roppar efter mig och jag skall snart krypa ner. I morgon skall jag ta med barnen till lekborgen som jag lovat Ronja.
Carpe Diem!

Vinnie kollar in Isabelle...

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Jessica! Ett litet tips om du hittar någon som har vattkoppor! Låt Vinnie dela mugg eller gaffel med det barnet som har koppor! Vi gjorde så med våra barn när Skånviks hade det och vips så var båda smittade!! :-))

Ha en härlig helg!!

2010-05-07 @ 07:02:02
Postat av: Jessica

Ja jag vet haha han fick smaka lite på hennes napp och sen drack dom hur samma flaska, så nu håller vi tummarna att om två veckor få se lite prickar. Kram

2010-05-07 @ 08:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0