VILKET PARTYYYYYYYY!!!

Vaknade i morse klockan nio och då var jag pigg och mådde hur bra som helst. I bland är det skönt att vara nykter haha fast kanske inte just under gårdagskvällen för då hade jag gärna druckit öl.  Men nu skall jag ta en sak i taget.

Jag lämnade Vinnie till farmor och farfar vid fyra tiden, sen åkte jag och Robban hem för att göra ordning oss. Vi fick fint sällskap i shead som kom till oss innan för att ta några öl. Då var jag klent sugen på att oxå ta en öl eller tre. Vid halv sex kom Spillioch gjorde oss sällskap. När alla var färdiga begav vi oss till Krogen för matintag innan Oskars fest. Det blev hamburgar till oss alla då ingen var direkt hungriga :(
Vi träffade Sebastian och Bubblan som satt och värmde upp på krogen, dom åkte dock vid sju med bussen som gck från Bollebygd. Jag var ju snäll och körde så vi behövde inte stressa.
När vi ätit och pratat ett tag satte vi oss i bilen och styrde våran kos mot Göteborg. Killarna satt i baksättet och hade det mysigt med sina öl haha. Väl inne i Göteborg hittade vi tillslut en parkering och tog oss fram till Festen. När vi kom var det redan massa folk och humöret  var på topp. Oskar hade inte det lätt med hinna prata med alla, men jag tycker han gjorde ett bra jobb och räckte till, till alla sina gäster. Det var en salig blanding av människor och det är roligt , speciellt när man är nykter och kan sitta och titta på alla människor.  Vi hade en rolig kväll med alla våra vänner och här kommer det lite bildbevis.

Grabbarna grus....

Mina finaste.......

Oj oj Robban ser redan dragen ut...

Erkänn att dom ser riktigt heta ut.

Oskar blir uppvaktad ordentligt, GRATTIS VÄNNEN!


Rediga tjejor....

HELT GALNA PARTY MÄNNISKOR HAHAH

Mer än så får ni inte veta och se, det behåller jag för mig själv. Nu skall jag ta upp vinnie ur badet och fortsätta städa. Måste fixa lite fint här hemma för denna veckan som kommer har jag fullt upp med jobb och träning.
I kväll kommer RONJA HEM och vi har längtat efter henne varje dag- blir mycket pussande i kväll.
Carpe Diem..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0