ONSDAGSMYS.....

Får bli ett snabbt inlägg för nu börjar snart Grey`s och det får man inte missa en sekund på. Har gjort mitt för denna gång på lilla stjärna och jag tycker det har gått bra och hoppas inte jag gjort en massa fel nu bara. Har haft tre roliga dagar med lite andra arbetsuppgifter än vad jag är van vid. På Söndag är det modevisning som gäller på stjärnboden och lilla stjärna och då är det dags för Ronja att visa upp sig och kläderna så klart haha....

Har inte hunnit med så mycket annat. I morse gick jag upp klockan halv sju för att hinna med lite saker. Jag badade Vinnie, duschade själv, gjorde frukost, dammsugit och små plockade överallt så det skulle vara fint när resten av familjen kom hem. Kände mig redig och som sagt man har mest med energi på morgonen. Efter jobbet hämtade jag Ronja på gymnastiken och hon var helt genomsvett av allt springandes. Tack gud för gymnastik och att barnen får röra på sig.
När jag kom hem fick jag äntligen ge min fina vän Spilli en stor karm då hon legat på sjukhus sen i Måndags. Hon och jag delar verkligen allt och då menar jag allt, smärta, sorg, glädje , ilska och andra stora gåtor. Vi har varit med om så mycket likheter att vi måste ha träffast i ett annat liv, men jag är glad att ha henne i mitt liv. Nu får jag ta hand om henne och nästa gång kanske det är jag som behöver tas hand om.. Krya på dig gumman - PUSS!

I morgon är det våffeldagen , nästan som en kalasdag. I morgon kväll får det bli våfflor i stora lass här hemma.

Nej nu skall jag inte titta på denna bloggsida mer, dags att popa popcorn och njuta.
Carpe Diem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0