14 Mars!!

Förbanade helvetes mage, nu har jag haft värk till o från i över en vecka. Vaknade vid halv fem i morse med världens värk och den sitter i fortfarande. Inga värktabletter har jag och det känns underbart. Får ringa i morgon och prata med nån läkare om hur jag skall göra. Man vill helst inte gå utanför dörren när magen gör så ont, eftersom jag aldrig vet när krampera kommer.

I dag mår Vinnie bättre och febern börjar gå bort. Han fick väl tre dagars feber och hade den värsta toppen i går. I dag är han på strålande humör och pratar hela tiden och springer omkring. Skall ta ut han en stund i dag så han får lite frisk luft. Annars är det bara  Ronja som har dans i kväll och städade gjorde jag i går - skönt!

I går vid tre kom jag och Helena äntligen i väg på våran tjejdag. Ok det blev inte riktigt som vi tänkt oss men vad gör det. Vi åkte först till knalleland och kollade lite i affärer. Vi hittade lite roliga saker som vi slog till på, bla tröjor. Sen skulle vi ha ätit nåt gott, men klockan tickade på och varken jag eller Helena vet vart man skall gå ut och äta i Borås.  Det blev istället en tråkig hamburgare :( haha
Sen åkte vi ner till Ciluette för att bara njuta. 

Helt underbart och inte en kotte förutom oss.

Jag tog en helkroppsmassage på en timme för det var jag värd. Finns massa saker man skulle behöva ta men det kostar ju en del. Helena tog en diamntslipning,  hon är numera 10 år  yngre i huden. Jag får pröva den nästa gång eftersom man trots allt är över 30 år haha det går utför nu.
Vi var båda super nöjda med våra behandlingar och har redan börjat planera in för nästa besök.

Kvällen spenderades framför melodifestivalen som resten av svenska folket antar jag. Jag tyckte Darin var bäst med tanke på hans fina låt. Lyssna på texten , är riktigt bra. Men jag är inte helt missnöjd med att Anna vann. Hon sjunger otoligt vacker och speciellt sen kanske låten inte var nån toppen grym låt men va fan.

Nej nu skall jag ut på balkongen och njuta av solen.
Carpe diem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0