TRÖTT ......

Varför är man ständigt trött? så  fort jag får en stund över för mig själv känner jag hur jäkla trött jag är och har ingen energi. Allt går åt till att få i hop dagarna med jobb, barn, mat, tvätt m.m. och när barnen äntligen somnat vill jag inget hellre än att få lägga mig själv oxå. Hur kul är det på en skala då? Har bara träffat Robban samanlagt 1 timme i dag, vad fan är det för liv? Antar att det krävs mycket jobb för att få ihop ett liv utan barnen oxå och faktiskt ta tid till att umgås lite.



Veckan går mot sitt slut och tiden bara rinner iväg, jag har docj två arbetsdagar kvar innan jag blir ledig. I morgon bär det av till Saga form för jobb och det blie en lång Fredag innan jag är hemma hos familjen igen. Hoppas det blir att göra för då går tiden så mycket snabbare. Har ni inget att göra i morgon får ni titta in och hälsa på lite och samtidigt hitta lite roliga saker. Shoppa är ju alltid trevligt och när det är billigt är det ännu roligare. Öppet till sex i morgon.

I dag har vi varit på smygpremiär  på den nya glassbaren i Bollebygd. Ronja har tjatat om detta i 2 dagar nu och glassmonster som hon är var det stor lycka att komma dit. Det blev verkligen kanon fint och jättemysigt. Hur mycket glass som helst i alla dess smaker, där kommer man ju tillbringa många dagar i sommar- farligt. Men glass är väl ändå ett måste på sommaren . Ni som inte var där i dag rekomenderar jag er att gå dit i morgon och äta glass i stora lass.


Jaha nu är det dags för att göra ordning efter dagens bravader i Ronjas rum. Hon och Filippa är experter på att dra fram allt och byter kläder så man tror dom är 15 år redan haha. Men men vad gör man inte för dom man älskar?
Carpe Diem!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0