TISDAGEN DEN 8 JUNI!!!!

Hej hopp, nu skall jag skriva lite om allt och inget alls. Denna vecka jobbar jag på Saga form och det blir långa dagar och inget annat roligt kommer att hända. Jag är inte van att stå upp hela dgarna och mina fötter är redigt mörbultade på kvällen. 8-9 timmar på fötterna sätter sina spår kan jag lova. I dag blir det att lägga sig på spikmattan för att slippa ond rygg.

Dagen har ändå gått fort i dag, det är alltid något som skall fyllas på och packas upp och annars står man i kassan vilket alltid är roligt. Min nacke och rygg tycker kanske inte att det är det bästa jobb för mig men det är ett jobb och det ger mig en inkomst över sommaren vilket är ett måste.

I morse hade jag kramper i magen och det var ett tag sen jag hade riktigt ont. Var bara att bita i hop och smälla i sig några värktabletter och se glad ut. Tyvärr får man panik och är livrädd att det bara skall bli värre. Denna gång gick det bra som tur är.

Ronja har varit med Gun och alexander på djurparken i dag. Tyvärr har det varit skit väder, men Ronja har inte haft ont av det. Hon älskar att vara med Alexande som är Robbans kusin , men han är 9 år och dom har riktigt roligt ihop när dom träffas. Nu har Ronja fått ett eget lejonkort och kan vara på djurparken hela sommaren om hon vill.

Nu skall jag slänga in kroppen i duschen innan det blir en lugn kväll framför all skit på tv.
Kom och hälsa på mig på Saga form finns mycket roligt att shoppa.
Carpe Diem!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0