Prinsessan fick sin Prins!!!

Gud vilket vackert bröllop det var i går och jag satt framför tv från början till slut. Jag skiter i alla negativa människor som dissar bröllopet, jag tycker det är helt jävla fucking underbart att dom ÄNTLIGEN fått gifta sig. Gud vad dessa två människor älskar varandra, dom kunde inte sluta titta på varandra med ett stort leende. I kyrkan var det kanon vackert och Prinsessan var ju helt bedårande i sin enkla och stilrena kläning.
Talet Daniel gjorde sen på middagen fick åtminstone mig att fälla några tårar, jag tycker han var grym och fixade det galant. Prins Daniel!!!

Må dom leva lyckligt i alla sina dar...

 

I Fredags var jag på Saga form och jobbade. Hann inte med så mycket annat den dagen eftersom jag inte var hemma förän halv åtta. Kvällen spenderades framför fotboll .
I går jobbade jag som sagt igen innan det var dags för bröllopet. Jag var hemma hos mamma och tittade med barnen. Vi blev bjudna på god mat och annat gott.

I dag hoppas jag på en lugn dag med barnen, har fått ont i halsen och lite hosta :( kan inte bli sjuk nu... Nu är vi lediga i två dagar sen jobbar jag på saga form. På Fredag åker vi till Strömstad för en veckas semester - UNDERBART!
Så alla skit baciller håll er långt borta..

Carpe Diem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0