Lite uppdatering...

Fan vad jag mår skit, tyckte i Måndags att det var bättre och halsen var inte lika ond men en dag på saga form gjorde det hela värre :( Är så otroligt skitigt där och luften skall vi inte prata om, så efter nio timmar där i går känner jag mig som helt kass. Hostan blir bara värre och värre och huvudet sprängs väl snart.
Blir att trycka  i sig massa alvedon i dag då för att orka ta mig igenom denna dag. Har inte tid att bli sjuk nu, har ju semester snart och tänker intespendera den kraslig.
Så är det nån som har nån dunder husmorskur var snäll och ge mig den haha. Ok nu har jag gnällt färdigt!

I Måndags var vi lediga och det vr helt ljuvligt i solen. Vi spenderade hela förmiddagen på lekplatsen och jag kunde till och med läsa en bok medans barnen lekte och sprang omkring, ljuvligt. Vinnie sov middag vid tolv och då vilade Ronja i soffan framför en film. Själv satt jag i solen och läste på boken som jag inte kunde lägga i från mig. Nu har jag läst klart alla dina böcker Carita, vad göra jag nu????? Lämnar dom till din mamma eller kommer du hit i sommar tro?
Nu behöver jag nya böcker att läsa denna sommar.
Vid tre åkte vi upp till Vinnies dagis för lte sommaravslutning. Vi fick rulltårta med jordgubbar och en massa saft. Filipp gillade åtminstone saften haha. Personalen fick en liten presen från två coola killar och en söt liten tjej, tror dom blev jätte glada.

Vid sex kom mamma och syster och hämtade mig . Vi åkte bort till gymet och tränade . Är så kul att kunna träna tillsammans med sin mamma och syster, tänk om syster bodde här vad livet skulle vara så mycket lättare och roligare. Men nu är det inte så och man får ta till vara på de dagar vi faktiskt träffas. Mamma är jätte duktigt och gör allt jag säger till henne att göra utan att gnälla och nu hoppas jag att mamma och jag kan fortsätta träna tillsammans. Efter träningen var det soffan som gällde.

I går som sagt var det saga form som gällde. Eftersom vi hade ute en annons i tidningen var det full rulle från det att vi öppnade till det vi stängde. Hade och göra hela tiden på gott och ont. Kände medans jag jobbade hur hostan blev värre och hur jag mådde sämre. Är ju sån skit lokal att stå och jobba i och är man sjuk är det hemskt. Var hemma vid sju på kvällen och då blev det middag och sen tittade jag på tv innan jag gick och la mig.
Har sovit skit dåligt i natt men men vad gör det om hundra år.

Nej nu skall jag ta tag i mig själv och ge mina barn frukost innan det är dags för dagis och jobb. Ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: syster yster

Jag önskar också att jag bodde här men som du säger nu är inte livet så :(



Kram

2010-06-23 @ 20:07:29
Postat av: Frida

Vad är det för böcker du har läst? Jag skulle behöva lite tips....



Hoppas du blir bättre och att ni får en mysig semestervecka:)



Kram

2010-06-23 @ 21:09:19
Postat av: Jessica

Frida du kan få låna böcker av mig. har massa bra läsning :=)

2010-06-24 @ 22:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0