1 JUNI....

Jag överlevde dagen i går med allt vad det innebar. Först lämnade jag barnen på dagis eftersom jag inte ville ha med dom på begravningen. Sen åkte jag ner till Göteborg och hämtade upp min moster. Mamma hade åkt tidigare och hämtat mormor och gjort fint i kapellet där vi skulle vara.
Man blir overhört glad när solen lysser och det inte regnar en tung dag som det var i går, så vädret var på våran sida.
Begravningen var kanon fin och väldigt avslappnad, prästen var en en ung tjej i min
ålder och hon var otroligt bra. Min moster hade valt ut musik som Kent gillade och det kändes väldigt bra. Det var självklart väldigt ledsamt men jag vet nu att han är fri och är med de andra som gått över från oss. R.I.P Kent Fredriksson min älskade morbro.....

Efter begravningen gick jag och min syster och Stefan och kollade på min Farmor och farfars grav. Kommer inte ens i håg att jag varit där, så det var väldigt väldigt många år sedan jag var där. Träffade tyvärr aldrig min farmor eftersom hon gick bort 1975 samma år som min syster kom till världen. Men min farfar träffade jag och han var världens gulligaste, snällaste liten farfar haha.


Efter begravningen åkte alla hem till mormor. Där fick vi god mat och dryck och stämninen blev lite lättare när alla berättade roliga minnen om Kent.

Hämtade barnen klockan tre på dagis och det var en glad Vinnie som var nöjd efter en rolig dag på dagis. Han har ju inte varit där på över tio dagar. Åkte hem och packade en picknickkorg och gjorde ordning för avslutning på dagis. Klockan halv sex var vi tillbaka på dagis hela familjen och vädret var kanon bra. Vi började med tipspromenad och sen blev det fika i solen. Sen sjung alla violen barn så fint för oss föräldrar.  Dom är hur gulliga när dom står i en klump och sjunger små sånger hahah
Tyvärr hann jag inte stanna kvar til slutet eftersom jag ville vara med på sista träningspasset. Sress stress .

Träningen gick toppen bra och alla var laddade till tusen eftersom alla viste att det var sista passet. Vi körde i 2 timmar, dom fick köra Core, kondition, afrodance, ben med hantlar, hantlar överkropp och box. Ett skit roligt pass som jag själv skulle villat gå på . Nu tar vi en time out för att fylla på ny kunskap och hitta nya spännande övningar till höstens pass... Kommer bli toppen bra.

Nu skall jag snart jobba på vårdcentralen och det skall bli roligt fast solen skinner. I kväll blir det fotbollsträning för Ronja.

Carpe Diem!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för era sommar träningspass, dom har verkligen gjort nytta. Trevlig sommar så ses vi till hösten.

2010-06-01 @ 14:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0