Underbara Söndag!!!

Oh regnet bara öser ner lala lala inte mycket att säga om, har väl gjort som resten av folket i dag STÄDAT och fixat här hemma, bäddat rent i sängen och donat - skönt. Jag har ju jobbat hela veckan så det var behövligt med en städdag här hemma, och bättre att slösa en regn dag på detta än en solig vacker dag.
Vi har varit ute en sväng med regnstället på och det var väl inte jätte mysigt men man måste ju få lite frisk luft och barnen behöver komma ut lite. Men som sagt det blev bara en snabbis ;)


I Fredags efter jobbet var det alldeles tomt när jag kom hem, Ronja skulle sova hos mormor och Robban och Vinnie hade inte kommit hem . Hade ingen lust att ställa mig och laga mat och när väl killarna kommit hem bestämde vi oss för att köpa hem mat från krogen. Det var riktigt gott och skönt att slippa stå vid spisen efter flera timmars jobbande.
Kvällen avslutades till filmen Farsan . Riktigt mysig film .

I Lördags var det sista dagen för denna veckan på Saga form. Var helt dött med folk men på nåt sätt lyckades vi fördriva tiden ändå .
Klockan fyra kom min älskade familj och möte mig utanför jobbet, vi åkte till en jätte stor lekplast som jag tyvärr aldrig lyckas komma ihåg namnet på. Barnen och vi lekte och hade det jätte mysigt. Roligt att vara iväg alla fyra för en gång skull.
Efter allt lekande blev vi hungriga och åkte ner till stan för att äta pizza på Granada eller vad det nu heter. Skit goda pizzor och alla blev mätta och belåtna.

När vi fåtta båda barnen i säng var det dags att se kvällens film som blev snabba cash som jag säkert är den sista att se. Och nu blir jag väl slaktad, men whats the deal med Joel?? Alla har snackat om hur snygg denna killen är och bla bla - vist han är inte ful men absolut inte så snygg som alla har sagt. Jag tycker inte  han var snygg och filmen var väl så där, sevärd men inget mer liksom. Ok nu kan ni bua åt mig haha.


Snart kommer fina Spilli hit som äntligen kommit hem efter en vecka i Åsa, fast hon åker i från mig igen i morgon - snyft! Men i dag blir det en öl och massa mys åtminstone.
Skall snart fixa lite mat  om bara golfen på tv kunde bli klart någon gång :)

xoxo.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du var nog den näst sista att se Snabba Cash, för vi har inte sett den än heller....

2010-07-25 @ 18:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0