TJENA HALLO!!!

Jaha då närmar vi oss slutet av veckan och det är ju aldrig fel, I morgon skall hela världen gå på Pink och se den coolaste bruden i stan. Men jag har ingen beljett :( stackars stackars mig snyft! Men jag vet att ni som skall dit kommer få en grym kväll.

I Tisdags efter jobbet åkte jag hem till Challe som bjöd på en god middag, vilket var mycket uppskattat. Vi satt hela kvällen och fixade musik till höstens step pass och det kommer bli riktigt grymt.  Skall bara få allt att stäma och lägga in låtarna i rätt ordning.
I går efter jobbet var jag helt slut och hade världens huvudvärk, så när klockan var nio gick jag och la mig . Är inte roligt man jobbar hela dagen och hinner aldrig träffa sina barn, tur att det bara ä tillfälligt skulle aldrig kunna jobba såna tråkiga tider. Men ett jobb är ett jobb .

I dag har det varit helt ok på jobbet, har läst ut den bästa boken jag läst på länge och jag rekomenderar den varmt till er som inte läst den.
Det tog mig tre dagar sen var boken slut, kunde inte lägga den ifrån mig.
Ni måste läsa den.
Efter jobbet åkte jag upp till mamma för att hämta mina barn som var där . Min syster och Anton är här på besök och Ronja ville givetvis inte åka ifrån Anton. Men i morgon har hon en hel dag med honom och sen skall hon sova över hos mormor.
Vid halv åtta möte jag Challe nere i gympa hallen för att göra vårat step pass. Blev helt bra och vi kände oss skit nöjda när vi 1 1/2 timme senare lämande hallen. Nu hoppas jag att det kommer riktigt många som prövar stepen till hösten. Vi skall allt få er att kämpa det lovar jag.

Nu skall jag snart lägga mig för att sova sen blir det jobb i morgon igen.
kram kram

Kommentarer
Postat av: Mia

Ja så är det att jobba inom handels. Skittråkigt men man måste ju jobba för att få pengar.

2010-07-22 @ 23:12:58
Postat av: Frida

Klart att vi kommer på stepen!!!! Har längtat ända sen sista passet i våras:)



Om du inte har läst "En blomma i Afrikas öken" kan jag varmt rekommendera den. Jag läste ut sen på två dagar.



Kram

2010-07-23 @ 09:32:59
Postat av: Jessica

Tack Frida jag behöver en ny bok nu. Jag har massa bra böcker om du vill låna, bara säg till.



Ja jag längtar oxå till stepen nu, skall bli så roligt kram

2010-07-23 @ 21:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0