TISDAG !!!

Skall försöka göra två saker samtidgt om det går, blogga och titta på när Linus hoppar höjdhopp. älskar att titta på friidrott och speciellt nu när det är en lite större tävling.

I går trotsade vi alla molnen på himlen och åkte och badade, måste ju ta alla chanser man får . Hade världens magvärk på morgonen med med lite värtabletter vågade jag mig ut. Vi fick trevligt sällskap av våra grannar så barnen hade roligt med varandra. Vi fikade väl mest skall jag erkänna haha och det blev inte mycket till badande, men vi fick en mysig dag på stranden vilket aldrig är fel.
Tyvärr blev jag stucken av nåt bi, geting eller jordgeting och helvete vad detta lilla lilla djur gör ont.
bi geting jordgeting

Under kvällen började armen värka mer och mer och det sved nåt så förbanat där den stack mig. Men man vet ju aldrig hur långt efter det gör ont så jag brydde mig inte så mycket om smärtan.

På kvällen gjorde jag och Challe färdigt vårat gemensama Core pass och det kändes kanon bra och vi hann nästan klart med all musik oxå så nu känns det som man är en bra bit på vägen. Kan säga att denna kropp är i ett stort behov av core-tränng.

I dag när jag vaknade gjorde armen fortfarande ont och hade svullnat upp så jag ringde vårdcentralen för att höra vad dom tyckte jag skulle göra. Det blev ett besök hos läkaren som tyckte jag skulle vara mycket uppmärksamad på min arm så den inte blev mer svullen för då blir det pencillin. Nu skrev hon ut cortison kräm som jag skall smötja tre gånger om dagen i tre dagar och sen två gångeri tre dagar osv, för ett litet jävla stick.

I dag har jag jobbat på fröken emma och det har varit full rulle vilket är roligt för tiden går så mycket snabbare då. Nu är jag äntligen hemma som sagt och skall försöka få min karl till att grilla lite god mat till mig mumsigt!!!

Ha det bra xoxo...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fy vilka små rackare, hoppas armen är bättre i dag.

2010-07-28 @ 18:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0