LEDIG LEDIG LEDIG LEDIG..........

God morgon världen , vilken värme det är?  Man får tydligen inte klaga nu när det äntligen är varmt, men det skiter jag i för det vore ju trevligt om man åtminstone kunde vara hemma utan att dö i värmeslag. Våran övervåning är sjukt varm och sova ärinte att tänka på. Ligger med blöta handukar och försöker svalka mig.
Min mage är inte på humör nu och har inte varit det de senaste veckorna, värst är det på morgonen då det värker som fan. Har haft det helt ok nu de sista och nästan aldrig haft ont, men nu börjar tydlige skiten komma igen. Har klarat mig må alvedon nu och endast vid två tillfällen behövt starkare värktabletter som jag fått av mitt hemliga apotek haha.
Men det blir nog att ringa till Gyn och be dom skriva ut starkare värktabletter. Tänk om dom ändå bara kunde gå med på att operarera bort skiten, skall inte ha fler barn nu.....

Vinnie sover fortfarnade fast klockan är över nio, han vaknade i går morse och brann. Hade troligt kunna steka ett ägg på han för han var sjukt varm. 39.5 i feber, jättekul för han i denna värmen. Fattar inte vart alla baciller kommer i från? Men mamma är oxå jätte sjuk så han har väl blivit smittad av henne när hon passade han i Fredags.
Hade planerat en dag på stranden i går men så blev det inte, utan vi fick sitta hemma och svettas. Fixade en pool till lilleman han kunde bada i, men han var inte nöjd med mycket i går.
Ronja fick som tur var följa med Helan, Robban och Filippa till stranden.

Filippa och Ronja
Sen avslutades dagen i poolen ..



I Lördags var vi bjudna hem till Sebastian för att fira hans 30 årsdag. Bättre väder kunde dom inte fått på festen, var hur varmt som helst och vi satt ute hela kvällen. Det var jätte mysigt och en massa trevliga människor. Barnen hade hur kul som helst och det var ju väldigt många barn i alla de åldrar.Det var en lugn tillsällning och när klockan var halv elva orkade inte Vinnie mer. Troligtvis var han redan sjuk då. Han hade knappt sovit på dagen heller och var därför väldigt trött. Men de timmarna vi var där hade vi väldigt roligt.

Jaha vad skall man hitta på i dag då?? Får se när lilleman vaknar om han är bättre i dag och vi kan åka en sväng till stranden eller om vi måste vara hemma hela dagen i dag oxå. Men nu är jag ledig en hel vecka om det är såååååååååååååååååååååå skönt.

xoxo.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0