HIPP HIPP HURRA.....

I dag fyller min stora kärlek 29 år, ja jag vet han är en barnrumpa precis som jag vill ha det ;)
Nu har vi precis ätit bakad potatis med kött och sås, en kall öl till det och det var så gott. Snart blir det glass till efterätt och lite champange på det. Kvällen blir alltså helt perfekt.







ÄLSKAR DIG ........


I dag när vi vaknade var det sol men det blåste lite kallt. Vi tog det lugnt och åt frukost tillsammans.  Vid halv elva åkte vi och hämtade mamma för en sväng till Borås. Vi skulle bada hade vi bestämt men när vi kom till Borås bestämde vi oss för att ta Borås badhus istället för att bada ute. Det var jätte roligt och nästan inget folk , Ronja älskar att bada och tyckte det var skit roligt. Vinnie är helt orädd för vattnet och hoppade från kanten, badade i vågmaskinen och åkte vattenrutchkanna som en galning - ett riktigt vattendjur. Synd bara att jag har fobi för badhus, tycker det är SKIT ÄCKLIGT . Har alltid hatat hårstrån och speciellt andras , jag spyr när jag ser massa hår på golven överallt BLÄ.  Men med skor på fötterna och blicken högt får jag väl offra mig för barnen skull. Ronja måste träna sig på att simma lite mer.

Efter badhuset var det dags att handla mat och fylla på här hemma. Inte roligt men nödvändigt, men nu är det gjort åtminstone. Barnen somnade gott i bilen hem och jag hann både plocka upp och in alla varor innan dom vaknade i bilen. Sen var det mat som gällde.
Challe tittade förbi en sväng innan hon drog till Stockholm för att hälsa på sin kusin vitamin.

Nej nu måste jag umgås med mitt födelsedags barn kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0