17/7

I Lördags var det jobb som gällde och jag kände mig  ganska mör efter i Fredags. Barnen var med Robban hos farmor och Farfar. Jag hade hur mycket som helst att göra på jobbet och tiden bara rann iväg vilket alltid är positivt.
Vid tre hämtade jag barnen och då sov Vinnie. Han hade varit lös i magen och det hade bara runnit ur magen på han. Ätit hade inte gjort och jag kände bara , jaha nu var det dags igen. Denna ungen blir aldrig frisk, han åker på det ena efter det ena och hinner inte landa mellan sjukdomarna.

När vi kom väntade Filippa på Ronja och dom började leka med en  gång, jag och Vinnie gcik in och tog det lugnt. Han försökte äta men det kom ut med en gång.  Trodde först att det kunde vara att han druckit massa vatten när vi var och bada men han är fortfarande lös i magen i dag ( måndag). Hela eftermiddagen var vi ute på lekplatsen och bara njöt av det härliga vädret och trevliga grannar.

XOXO....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0