15 JULI!

Kanon väder det blev i dag då - not! Men skit samma det är helt ok med sån här dagar oxå, bara det inte blir flera dagar på raken.
Vi kom precis hem från Fröken Emmas stora REA på 50% på allt i butiken. Köpte mig två kläningar från
Saint Tropez, tycker verkligen om det märket. En vit och en svart blev det haha jag är så rolig med fina färger eller inte. Men bättre att ta det man trivs i.
Ronja fick sig en pjasmas och en vindjacka från Helly Hansen och Vinnie fick ett par mysbyxor och en peketröja.
Sen åkte vi till biblioteket och lånade lite böcker att läsa för Ronja på kvällarna. Nu är vi hemma igen och skall snart fixa mat innan Vinnie skall sova middag.


Vinnies kläder...'


Ronjas kläder...


Mina kläningar...

I går var vi på stranden hela dagen och det var helt ljuvligt. Det var bara jag och barnen och dom hade det så roligt och badade i tre timmar. Fick tvinga upp dom för att dricka lite och äta nåt . Är helt underbart att ha barn som gillar vatten och inte är rädda . Vinnie som varit dålig nu i flera dagar blev på jättebra humör och njöt av att plaka i det varma vattnet.
Nu hoppas vi på stranden i morgn oxå. Tycker dock inte att jag blir nåt brun i solen, men det måste väl fastna nån jäkla solstråle på denna blek/feta kropp haha. Ronja blir härligt brun , så jag får väl göra som henne leka i vattnet hela tiden.

När vi kom hem möte vi mamma och gick till glassbaren och köpte glass. Säger bara fy fasiken vad mycket glass man äter hela tiden, jag som inte ens gillar glass så mycket äter det hela  tiden. Nej det går inte bra att hålla vikten på sommaren, men skit samma så länge man njuter av det man stoppar i sig. JAG LEVER BARA EN GÅNG OCH DÅ SKALL MAN VÄL NJUTA!!!!!
Men till hösten då blir det hårdträning.

Nej nu skall vi äta nåt, ha dey bra xoxo...

Kommentarer
Postat av: Frida

Har du varit på VIP-rea eller?! Börjar inte rean imorn?

2010-07-15 @ 13:49:40
Postat av: Jessica

det finns massa kläder kvar Frida, du får gå dit och shoppa lite till dig själv :)

2010-07-16 @ 08:44:08
Postat av: Frida

Jag var där o köpte två klänningar och en kjol:)

2010-07-16 @ 20:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0