Tisdag..

Hjälp jag vet knappt vilken dag och datum det är nu för tiden, alla dagar bara går in i varandra behöver ha lite struktur på livet.  Antar att det är så här livet ser ut när man inte jobbar och inte har nån träning att passa tider. I går var jag och fixade hårt, tyvärr var det inte hos Petra så jag måste erkänna att jag var nervös innan. Ingen annan än Petra har satt saxen i mitt hår på sex år och jag behöver aldrig säga något eftersom hon är grymmast med saxen. Men med allt jobb hon har nu för tiden ville jag inte pressa henne på att fixa mitt hår. Men nu har jag blivit blondin igen efter över sex år och det känns sjukt konstigt måste jag erkänna. Självklart är det inte bara blont utan även rött i, men ändå . Nu får vi se hur länge jag trivs med detta då.
Efter jag klippt mig åkte jag upp till mamma som hade barnen och vi åt lite mat innan vi stack hem igen. Barnen har så roligt hos sin mormor och leker väldigt bra själv vilket dom aldrig skall göra hemma, då skall dom bara vara där jag är. Tur man är popis bland sina barn haha. Kvällen bestod ab möte inför träningen som börjar på Måndag. Äntligen skall vi komma igång och röra på dököttet, men först skall vi åka på kurs på Lördag och få en massa insperation. Är grymt laddad.

I dag har jag varit på möte med team sportia ang våra nya tränings tröjor. Kommer bli kanon snygga toppar i blått med ett lite Bif tryck på. Tyvärr dröjer det nog till v 5 innan vi får dom :( konstigt att allt skall ta sån förbaskad tid. Efter det åkte jag för att kolla på lite ridsaker till Ronja. Hon skall ta sin första ridlektion på Torsdag då hon börjar på ridlekis.  Jag älskar hästar och är överlycklig över denna stund och att hon nu skall ta över hästintresset och självklart var jag tvungen att köpa henne lite saker. Det slutade med ett par nya gröna ridbyxor, en ny ridhjälm och ett par ridstövlar haha lägger ut kort senare när hon har det på sig. Jag kommer bli en sån där hysterisk ponny mamma , fy men det är ju så roligt att jag inte kan hjälpa det. Men nu har jag en jätte fin ridhjälm att sälja om nån är intreserad i st 52, lägger ut kort senare i kväll.


Skall även sälja Ronja overall st 110 som är på tok för kort till henne.

Har även en likadan fast röd och svart st 100 från Didikson..

Ronjas snygga Levis Jeans st 4 knappt använda med fina "diamant/stenar" motiv framtill.


Nu skall jag hämta barnen och Filippa som skall vara hos oss till Helena slutar jobba. Är roligt för tjejorna att kunna leka några timmar, men jag antar att det bara kommer spelas tv-spel. SKönt att man kan hjälpa varandra när det krisar, blir ännu lättare när vi blir grannar . Annars skall jag inte göra mycket i kväll, jag tvättar några maskiner och jag antar att jag kan städa lite på övervåningen i dag oxå.
xoxo.........



Kommentarer
Postat av: Frida

Varför ska du sälja overallerna? Kan inte Vincent ha de när han blir större? Den på bilden såg ju jättefin ut....



Längtar förresten som fasen till på måndag! Ska bli skönt att komma igång igen!



Ha det gott! Kram

2010-01-05 @ 18:57:16
Postat av: Helena

Va söta dem e!!!! Tack igen för idag!!!!! Kram

2010-01-05 @ 21:37:30
Postat av: Jessica

Frida, den är rosa fast det syns knappt på bilden. Den är kanon fin och jag hade gärna sparat den till han, men han vill nog inte ha den den när han är tre-fyra år.



JAG LÄNGTAR SÅ MYCKET, denna termin Frida kör vi stenhårt eller vad säger du?

2010-01-06 @ 11:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0