Lördag underbara Lördag...

Har inte orkat gå in och skriva nåt de senaste dagarna, är fortfarande inte bra. Fattar inte vad det är för fel, ok jag är skengravid och mår precis som jag gjorde i början av mina graviditeter. Men problemet är bara att jag inte är gravid och jag undrar därför var det är som gör att jag ständigt mår illa. Ni kanske tänker att det är väl inte så farligt, men pröva att vara ordentligt bakfull i över en vecka så vet ni vad jag skriver om. Jag varken spyr eller skiter så det kan inte vara magsjuka eller kan det ? Blir knäpp snart om inte mitt illamåendde försvinner snart, skall jobba på Måndag och ha två träningspass och har inte tid med detta.
Vet ni något bra mot illamåendde skriv gärna det till mig i så fall. Har prövat åksjuketabletter vilket inte hjälpt. OCH NEJ JAG ÄR INTE GRAVID!

I går hade min prins namnsdag, Vincent. Detta var vi givetvis tvugna att fira med lite kalas. Mamma kom med ett paket , Robban köpte med sig tårta, glass och saft och sen firade vi Vinnie. Jag firade kanske inte så mycket men jag tittade på när dom andra åt. Man får ta alla tillfällen man kan till att ha fest eller hur. Vinnie smaskade både på tårta och glass och var nöjd över sin dag. På kvällen kom Christian och hälsade på, jag stängde in mig på mitt rum och kollade på lats dance. Vill inte gärna smittas i fall jag gör det. Robban fick roligare sällskap och nån att umgås med fast klockan var elva på kvällen haha TACK CHRISTIAN!



I dag händer alltså inget, Ronja är med Robban och jag ligger mest i soffan. Tvingade på mig kläder innan och tog en liten promenad med Vinnie. Han vill bara åka på Ronjas bob nu så han var överlycklig över att få sitta på den istället för vagnen. Solen sken gött men det var kallt i ansiktet eftersom det blåste lite. Nej nu orkar jag inte skriva mer.
Ha en underbar Lördag....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0