Lite gott och blandat...


Gravid med Vincent sommaren-09

tjock och go...

De tre kusinernA...

RONJA TRE ÅR...

ÄNNU STÖRRE MAGE, CA 6-7:E MÅNADEN.

aNTON GILLAR MOSTERS MAGE..

lISEBERG SOMMAREN -08

MAMMAS FINASTE KANIN...

vILL INTE VARA GRAVID MER, SEPTEMBER-08

HJÄLP, JAG VAR STOR SOM ETT HUS. RONJA SYNS KNAPPT HAHA

SISTA BILDEN.

16 DAGAR ÖVER TIDEN GICK JAG INNAN HAN ÄNTLIGEN KOM UT. RONJA TRÄFFAR SIN LILLEBROR....

SÅ LITEN ATT HAN KNAPPT SYNS. VART TAR TIDEN VÄGEN??

MINA FINASTE , VIKTIGASTE MÄNNISKOR I MITT LIV. ÄLSKAR ER ALLA!

vINNIE NÄSTAN TRE MÅNADER MED MORMOR..

VINNIE I DAG 15 MÅNADER, ÄLSKAR DIG...


Kommentarer
Postat av: Mia

Härligt med gravidmage! Du hatar det och jag älskar det. Tur att man är olika. :-D



Ja gud att man glömmer att de är så små. Tiden rusar iväg och rätt som det är ringer de och vill ha skjuts hem från krogen.

2010-01-29 @ 23:35:42
URL: http://svaneholmskan.blogg.se/
Postat av: Nina

Du ser verkligen lika glad ut på alla din "gravidkort", precis som jag gör på mina.... Hahahaha! Fantastiskt ;)Puss, puss

2010-01-31 @ 11:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0