BILDER!!!!


Ronja och Filippa sminkar Ronjas sminkdocka så fint . Sen kom tjejorna på den smarta iden om att dom skulle vara mina sminkdockor och att jag skulle minka dom.

Filippa..

Ronja..

Mina sminkdockor  haha kanon söta ...

När Filippa gått hem fick Ronja sina paket med ridsakerna. Och som jag misstänkte blev det en lycklig Ronja som ville pröva allt med en gång och det passade.

Redo för stallet..
Ny vantar, ny hjälm, nya gröna ridbyxor och ett par ridstövlar..


I morgon får ni se bilder när hon sitter på hästen istället för står hemma på mattan.

Jaha då fick vi ännu mera snö i natt inte för att jag klagar men bara det inte blir mer nu. Tycker det är alldeles perfekt ute , lite kallt för Vinnie men annars bra. Ronja åkte med Robban i dag till Farmor och Farfar , jag och Vinnie är hemma och slappar medans jag pillar i hemmet. Skall ta en liten promenad till affären  sen när han vaknar och sen blir det till att laga än god köttgryta. Jag har även planerat att göra lite ny träningsmusik inför kommande pass. Har som sagt  lite att pyssla med som vanligt.

xoxo..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0