8:e Januari...

Ännu en lugn och fdridfull morgon tillsammans med båda mina underbara barn. I morse låg vi en stund tillsammans i våran säng och myste framför barnprogramen innan vi gick upp och åt frukost. Efter frukosten städade jag Ronjas rum som hon lyckats förvandla till en sopptipp av leksaker . Dammsög hela övervåningen och dammtorkade. Så fort solen kommer fram ser det hur skitigt ut som helst hemma och jag får lite små panik. Vid elva kom min syster , Emma och söta Inger och hälsade på. Inger är några månader äldre än Vincent. Vinnie blev som vanligt helt galen och blev en gangster, antar att han bara försökte ställa sig in hos Inger haha. Kommer få gråa hårstrån på den ungen.  Han tog över Emma och skulle sitta i hennes knä och gosa med henne, Inger fick inte ens komma i närheten av sin mamma..


Vinnie busar med Emma...

När Emma och Inger åkt hem tog vi på oss och åkte med syster till Borås. Hon skulle köpa lite nya träningskläder inför morgondagen då hon skall följa med oss på aerobicweekwnd. Vi gick omkring och tittade lite , men jag köpte bara mat. Vi var där några timmar och barnen var på bra humör så det gick bra att ha dom med sig. Fick ett tråkigt samtal under tiden i Borås ocg jag hatar att bli inblandad i andras problem. Jag tycker jag har tillräckligt med mitt egna liv och har varken tid eller energi att lägga mig andras liv.  Jag hoppas det löser sig för dom, men jag lägger mig inte i deras utan det får dom sköta själva.


Nu skall vi laga lite fredagsmat och bara ha en mysig kväll tillsammans. Skall lägga mig tidigt i dag så jag är riktigt utvilad inför morgondagens tuffa träningspass. Vi samlas vid nio på morgonen och skall  vara i gbg vid halv tio. Sen börjar första passet tio och sen kör vi hela dagen lång. Hoppas nu jag får en massa ny insperation till mina egna pass. Skall ta lite svettiga kort på Challe och syster som bevis att vi kämpar.

Ha en bra fredags kväll och var rädda om era nära och kära....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0