27:e...

Fy vad dålig jag varit på att blogga, men jag är helt orkeslös och vill bara sova. Varför kan det aldrig bara sluta och bli bra igen, har mått illa nu i 10 dagar. Var hos läkaren i Måndags för att få hjälp, men jag blev inte nåt klokare tyvärr. Han kunde inte förstå vad det var för fel  och jag tror han hade nånstans trott att det skulle ha varit så enkelt som att jag var gravid. Men jag är inte gravid, utan mår bara ILLA.... Nu skall jag äta tabletter mot magkattar och se om det är typ stressmage eller nåt.
I morgon skall jag in till gyn och prata efter mitt titthålsoperation ang emdometrioserna , vem vet det kanske är dom som gör att jag mår illa.

I måndags var båda barnen på dagis och jag låg bara hemma i soffan och tittade på new moon. Jag har i stort sett mer än halva mitt liv varit väldigt intresserad och fascinerad av vampyrer. Kom ihåg när jag var runt 15 år att jag önskade så mycket att de skulle finnas och komma och bita mig. Erkänner att det fortfarande finns 1% som verkligen tror att det finns vampyrer och i så fall kom och bit mig. Antar att det har mycket med min dödsångest att göra och att jag inte vill dö. Men skit samma, filmen var helt underbar precis som ettan. Det konstiga är nu  att jag börja älska Jackob lika mycket som Edward och kanske till och med mer. Svårt svårt, men det är böckerna som gör det.
Underbara killar haha......

När jag hämtat barnen på dagis och kommit hem, fick Ronja besök av Louisa. Dom gick ut och lekte och kom sen på iden om att sälja frukt till grannarne. Gäller att vara smarta och jag fick skära ner frukt och lägga i skålar som dom sen sålde. Vet inte riktigt hur det gick men jag köpte åtminstonde för 10 kr . Jag tvingade ner mig till träningen för att köra Coren. Challe var snäll och tog min step och det var jag tacksam över för den hade jag aldrig fixat.

I går var barnen hemma från dagis och vi sov till åtta.   När jag hämtade Vinnie insåg jag snabbt att NÅGON hade klippt bort hans hår. Jag och min sambo har inte riktigt samma åsikter om hur hans hår skall se ut och därför klippte Robban Vinnie när jag inte var hemma. 

I Måndags var han lurvig och lite längre i nacken som inte syns här. Coolt tycker jag haha

Inget hår kvar i nacken, men söt ändå...

Efter frukosten var jag tvungen att gå in och duscha för jag höll på att frysa ihjäl. Jag duschar alltid jättevarmt, men inte ens det hjälpte för jag frös medans jag duschade .  Vid halv elva åkte vi in till Borås för att träffa Mia och barnen. Som vanligvar vi sena, men nu försöker jag att inte stressa och se om jag inte mår illa lika mycket. Barnen fick leka på lekborgen och det var roligt så klart. Tyvärr börjar nu Vinnie att gå in i den stora delen av lekborgen och nöjer sig inte med den lilla. Han blir modigare och modigare. Edvin har börjat bli så stor nu och snart kan han och Vinnie springa omkring tillsammans. Fick höra att det skall i sommar öppna ett skit stort Lek_bus hus i Borås. Skall tydligen bli störst i Sverige, fan vad kul. Skall ligga vid Willys i knalleland. Spännande!

Nej nu skall jag ta tag i dagens samtal som skall ringas och fixas. I kväll har Ronja gymnastik och det är roligt för henne att hon oxå kommit i gång med sin gympa. Robban kan nog inte träna i kväll då han är jätteförkyld.  Själv skall jag inte göra något.
xoxo.....

MINA ÄLSKADE KILLAR SOM ÄR BÄST. ÄLSKAR ER...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0