VINNIE !!!

Jaha då var min lille prins sjuk igen och denna gången med jätte hög feber och magsjuka. Jag som trodde vi hade klarat oss från magsjukor , men där fick jag mig. Han har som tur är bara spytt en gång , han har fått det från andra hållet istället och det är tur han har blöjor och inte använder toaletten. Han är otroligt trött hela tiden och orkar inte så mycket innam han måste lägga sig och vila igen. Och på så sätt är han helt underbar att gosa med nu. Han och jag tillbringar all vår tid på övervåningen för att inte smitta resten av familjen. Peppar peppar ta i trä att jag klarar mig nu  bara.


tänk att han varit så liten min prins....
Älskar dig Vinnie vinnie.

I går kväll åkte jag och Challe bort till Jonas på gymet för att kolla läget och fråga om han hade ett datum att ge oss för att köra igång träningen. Hallen där vi skall vara är super grym och det kommer bli kanon bra när allt är klart. Hoppas att vi skall vara i gång till början av april åtminstone. Vi kommer köra step up och Core.

I kväll skulle vi ha haft en mysig Lördags kväll med våra grannar och firat Helena som fyller år på Måndag. Men det sket ju sig ganska mycket och Helena skall ha gäster i morgon och det vore väl dumt om dom skulle bli sjuka igen. Vi får ta det nästa vecka istället. Men i kväll är det 3 milen och Melodifestivalen och det kan bli spännande.

Carpe diem......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0