UPPDATERING...

I Fredags kväll fick jag världens värk i magen, som tur var var Robban hemma och tog hand om barnen. Är en hemsk känsla att det bara kan komma attacker när som helst utan förvarning.  Krampen höll i sig i mer än två timmar innan det släppte, så det var en av det värre slaget. Var bara att sätta sig i duschen under skolhett vatten och proppa i sig starka värtabletter. Fy fan säger jag bara, det gör så in i helvete ont att jag tror jag skall gå av. SKIT ENDOMETRIOS!

På Lördagen 30/1 när jag vaknade var jag minst sagt groggy efter värktabletterna, men jag fick sov morgon och kunde sova ut. Hela Lördagen var vi inne pga kylan och att hela familjen var förkylda och tyvärr fortfarande är.. Jag kände mig helt orkeslöst och trött. Men under dagen blev livet lite lättare och ju närmare kvällen led desto bättre blev det ( pga ölen kanske haha) Vid fem lämnade jag Vinnie hos mamma som var snäll nog att ta hand om en förkyld hängig kille så mamma Jessica kunde ha lite sovmorgon på Söndagen. Vid halv sju dök Helena upp redo för en kväll på krogen. Hon fyllde år för inte allt för längsen  och det var vi ju tvugna att fira. Strax efter Helna kom det två party sugna brudar till, Charlotte och Frida. Det var helt underbart med en tjejkväll och det var verkligen behövligt för min själ..

Ronja ville oxå vara med på tjejkväll, så hon sminkade sig och gjorde sig fin.

Heta sexiga Challe, en Ronja som myser och Djuriska Frida... Vilka brudar!

Helena med en Öl så klart - SKÅL!

FINASTE !!!!

Vid tio tog vi på oss alla förbanade vinterkläderna eftersom det var svin kallt ute och gick till krogen. Det var redan fullt med folk när vi kom dit och alla var på topp. Vi dansade , drack gott och träffade mycket roligt folk. Tror alla vi var skit nöjda med kvällen trota att den slutade olika för oss alla hahah ..... Men det är riktit kul att gå till krogen när dom anordnar lite trubadur och underhållning. Blandade åldrar som vanligt och det är ju oxå roligt.
Vågar tyvärr inte lägga upp bilder från krogen för då blir jag väl hotad av enstaka människor ;)


I Söndags sov jag nästan till halv elva, kom inte ihåg när jag gjorde det sist och det var helt underbart. Kände mig lite seg efter krogbesöket men det var det värt. Vid halv tolv åkte jag och Ronja upp till mamma för att hämta hem lillemanen. Mamma hade bakat sockerkaka och gud så gott det var, åt upp halv tror jag med ett glas kall mjölk. När vi kom hem igen var jag tvungen att sov lite till och sen hade den dagen gått.
Vid halv fem var det dags för Ronja att dansa. Hon tycket verkligen det är jättekul med dansen och det gick mycket bättre denna gången. Jag satt och läste unde  tiden hon dansade. Efter dansen hämtade vi killarna och åkte upp till Kerstin och Rolf för kvällsmat. Helt perfekt att bjuda hem sig till andra på Söndagsmys tycker jag. Vi åt massa gott och var mer än mätta när vi åkte hem.  Tack tack!

I går Måndag 1/2 bytte jag karriär och blev dagisfröken. Jobbade på skattegården och avdelningen solen. Det gick bra och barnen var väldigt snälla och inte så många till min fördel att lära mig allas namn.  Dagen gick fort och jag lekte och dansade med barnen. Vid fyra hämtde jag mina egna och sen var det fort hem för att fixa mat innan träningen.  Barnen var trötta efter en lång dag och jag var väl inte heller i topp form . Förbanabde  förkylning som aldrig tar slut, man orkar ju ingenting.
Träningen gick inte alls som jag ville och jag inte alls nöjd tyvärr. Men nästa vecka skall jag vara mer med i huvudet och inte strula till det så mycket.

xoxo............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0