TISDAGEN DEN 9/2...

Satte mig precis i soffan för första gången idag och jag känner mig härligt trött i kropp och knopp. Dagen har varit lång och händelserik.
Lämnade barnen på dagis vid åtta i morse, Ronja mådde bättre och ville gärna gå till dagis i dag. Hon var hemma i går och fick vila upp sig en extra dag. Klockan kvart över åtta var jag ner i Bollebygdskolan för att jobba. Tänk vad konstigt att vara tillbaka där man än gång i livet gick som elev, jaja det var hundra år sedan men endå. Blev placerad i en 5:a och jag säger bara HJÄLP, var man sån när man gick i 5:an? Får panik över vilket språk och sätt dom har mot varandra, mina barn kommer aldrig få börja skolan haha . Kan bara konstatera att det är en tuff värld och det är allt annat än lätt att vara barn i dag. Det var en tuff och otroligt händelserik dag på skolan, men jag tyckte att det var jätteroligt. Nu skall jag vara där hela veckan om inget annat händer.

Hämtade barnen strax efter treoch då var båda barnen glada att se mig :) inte ofta det händer kan jag lova. Antar att dom är lite mer nöjda när dom gått lite mer timmar och då är det mysigt att få komma hem. Vi hann knappt komma hem förrän Robban oxå kom hem. Vi har haft problem med min bil som sakta men säkert gått sönder mer och mer. I dag hade vi bestämt att åka och titta på en "ny" bil till mig. Vi åkte ner till Göteborg där Robban hittat en bil på Magnussons bil. Kan nu medela att jag har ännu en "ny" bil, tror det är min 7:e bil sen jag tog körkortet.  Nu är jag stolt ägare till en Honda och det är en väldigt speciell bil kan jag lova. Skall ta kort i morgon så får ni se. Den är så jäkla ful-söt att man inte riktigt vet om man tycker om hur den ser ut eller inte. Jag gillar det haha GRYMT!   Nu har jag popat pocorn och skall inte röra mig ur fläcken.

xoxo..............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0