FREDAGEN DEN 5/2!

Gud vad trött jag är, hade jag kunnat hade jag lagt mig och sovit en timme utan problem. Men nu går inte det och jag måste hålla mig syselsatt för att känna mig piggare och sen hjälper barnen mig att inte somna med deras tjat och gnäll :)

I går jobbade jag på dagiset igen. Började kvart över sju och jobbade till klockan två, alldeles perfekt tid tycker jag. Vist är det segt att hinna med allt på morgonen men det är bara för att jag fortfarande inte är van vid det. Dagen gick väldigt fort i går och jag var ute väldigt mycket vilket var otroligt skönt med tanke på att det inte var så kallt i går.  Efter jag hämtat mina egna barn på dagis åkte vi hem och fixade mat. Torsdagar är Ronjas riddag och därför hinner man inte med så mycket med tanke på att ridningen startar klockan 16.45.
Vi lämnade Vincent hon Lena och sen var det dags för Ronjas första teori lektion. Jag blev väldigt glad när jag såg att det var Gunnel som skulle hålla i lektionen, hon har hängt i hop med ridskolan typ för alltid. Lektionen bestod i att löra sig vad borstarna hette, hur man borsta, hur man går in till en häst m.m. Tiden går bara så jäkla fort när man är i stallet och eftersom jag har träning klockan sex hinner vi aldrig stanna kvar efter lektionen.



Ronja och Sotis.
Såg att dom hade hoppspecial på Torsdagar tio över sex, skall ställa in min träning nån vecka så jag kan vara med och hoppa FASIKEN VAD KULT! Har inte hoppat på fem år haha så jäkla roligt.

Vid sex hade jag träningen med personalen på dagis. Vi körde riktigt hårt i går och dom tog i uta bara den. Lika roligt som vanligt alltså. Efter passet stressade jag hem för att byta av Robban så han kunde åka till Alingsås för att träna. Ok vi gillar att vara aktiva i våran familj och vissa dagar går det lite till överdrift som i går. Halv åtta kom söta Sofia och satt barnvakt så jag kunde stressa ner och köra Aerobic. Träningen gick ok och det var riktigt roligt att ha Aerobic trots att jag inte håller i det längre.Tror dom som var med tyckte det var kul och var nöjda när dom gick hem. Kan säga att jag slocknade klockan tio i går helt matt.

I dag Fredag fick jag tyvärr ställa klockan fast vi var lediga. Ronja hade tid tjugo över åtta till tandläkaren skit kul. Halv åtta var det bara att gå upp och börja fixa snabb frukost innan vi stack ut till tandläkaren. Ronja är grymt duktig och ligger i stolen som inget, hoppas bara det håller  i sig. Till Ronjas stora glädje hittade tandläkaren en helt ny tand som kommit fram. Dom brukar inte komma upp förrän vid sex års ålderna så Ronja tror nu hon fått en vuxen tand haha. Vinnie behövde inte öppna munnen denna gång utan får kopmma om ett halv år och visa sina tänder. 
Annars i dag har vi bara varit på öppna förskolan och lekt. Det var en bra dag i dag med många kompisar till Ronja och Vinnie så båda var nöjda och även jag.

I kväll blir det bara lugnt som vanligt, kolla på tvoch äta massa godis.
xoxo.........

Kommentarer
Postat av: Carita

hörru passa dig med att börja med hoppningen! Du kommer garanterat att bli fast och vilja fortsätta varje vecka ;-)



Ha en bra helg tjejen!

2010-02-05 @ 20:17:15
URL: http://carita.travtranaresoderberg.se
Postat av: Anonym

Hon är bara för söt din dotter..

2010-02-06 @ 13:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0