FETTISDAGEN...

Det var helt underbart att träna i gålr kväll. Hade en sån där dag i går när jag bara inte orkade med gnälliga barn som hängde i byxbenet, hemskt jag vet. Men Vinnie var verkligen på skit humör i går och han var inte nöjd med något, jag skulle bara bära han hela tiden. När klockan var fyra - fem i går kände jag bara ; släpp ut mig här i från. Träningen i går var verkligen min räddning och att bara få komma hemmifrån utan barn. Jag vet att alla föräldrar känner så i mellanåt och man är inte sämre för det, man behöver bara få samla nya krafter.
Träning gick bra och det kom trots sportlovet mycket folk .

Och vad hände i går nu då? Jo Charlotte Calla tog Sveriges första OS-guld. Hur bra som helst och det är klart det skall vara en tjej till att ta guld haha. Marcus gjorde dock ett tapert försök, men han höll inte hela loppet ut. I kväll blir det skidskytte och förhoppningsvis ett nytt svenskt guld.

I morse var jag väldigt trött när vi skulle gå upp, Vinnie vaknade vid fem och var skit pigg . Han satt i sin säng och tjöta för fullt. Tog in han till mig för han inte skulle väcka Ronja och hoppades han skulle somna om. Men icke sa nicke, det blev bara ännu värre. Tillslut fick jag nog och gjorde en vällingflaska och la han i sin säng igen. Han somnade om till slut och vi fick sova till klockan halv åtta.  Kvart över åtta ringde dom och frågade om jag kunde jobba på dagiset i Oldfors. Lämnade barnen vid kvart över nio och åkte sen till byn Gud glömde ( sorry haha) Var på avdelningen med barn från 3-6 år och det gick bra. Skall jobba där i morgon oxå, skönt att vara två dagar på samma så man hinner lära känna barnen lite bättre.

I dag blir det inga semlor för min del eftersom jag inte gillar semlor. Men jag skall nog hitta något annat gott att mumsa på. Är inne i en period då jag vill stoppa nåt i munnen hela tiden. Är ständigt sugen på sött.....
Men hoppas nu nu unar er en semla och skiter i att räkna kalorier - NJUT!

xoxo............

vinnie myser i Ronjas säng!

Kommentarer
Postat av: Nina

Vad mysigt det ser ut!! Önskar att jag kunde bädda ner Elliot på samma sätt men han VÄGRAR ha täcke... han har inte haft täcke 1 minut sen han föddes. Trist!



Kramar (btw, trist att Ali vann) ;)

2010-02-18 @ 17:38:43
Postat av: Jessica

Det ville aldrig Ronja heller ha, skit ungar...

2010-02-18 @ 21:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0