ALLA HJÄRTANS DAG...


I dag har jag och Robban varit förlovade i sju år, fattar ni sju år det är en hel evighet. Och jag kan än i dag titta på honom och tänka; hur kunde jag ha sån tur att träffa honom och att han blev kär i mig. Vi förlovade oss den 14 feb -03 på stenungsbaden. Jag viste ganska fort när jag träffade Robban att jag ville dela mitt liv med honom och ha allt det där man drömde om som tex barn. Nu har vi två vackra barn och jag kunde inte varit lyckligare. Vi av några vet hur det är att kämpa i motvind och hela tiden få kämpa för det man vill ha. Men vi har överlevt många krig tillsammans och även i mot varandra och jag antar våra kärlek är alldeles för väderfull för att inte kämpa för den. Jag vet att när vi är gamla kommer vi ha världens bästa kärleksrelation och sitta med våra barnbarn och njuta. Jag älskar dig Robert Rosholm och jag ser fram i mot sju nya år tillsammans med dig och barnen. Vi firar våran kärlek än annan helg :) när jag inte har halsfluss.....

Ronja älskar alla hjärtansdag och hon vill köpa en present till alla hon tycker om. I går uppvaktade hon Filippa med en liten sak. Det är inte att hon själv vill ha något utan bara att få ge bort lite kärlek haha den ungen är helt underbar. I dag har hon gjort alla hjärtans dag kort till grannarna och lagt i brevlåderna.
I dag blir det sista dagen att försöka bli helt frisk , för i morgon har jag inga planer på att vara hemma. Jag har massa ider som jag skall ta tag i, i morgon. Har även två träningspass att ta mig igenom i morgon. I kväll skall Ronja dansa och det är lika roligt varje vecka, jag tror jag ser fram i mot det mer haha.

HA EN BRA DAG MED MYCKET KÄRLEK.......

Kommentarer
Postat av: Nina

Vad fint du skriver, gumman. Ryser i kroppen =)KÄRLEK!



Massa kärlek till dig från mig på alla hjärtans dag. U are one of a kind! Puss

2010-02-14 @ 11:39:45
Postat av: Jessica

Du är oxå finast min vän. Puss prinsen så mycket. HINNER DU TRÄFFAS SNART??

2010-02-14 @ 14:48:20
Postat av: Robert

Tack för dom fina orden, älskar dig med!!!

2010-02-14 @ 21:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0