VARNING!!!!!

Vill bara skicka ut en varning till er alla nu när ni antagligen är som jag älskar att tända en massa ljus.
I min familj är det jag som sköter allt med att tända ljus och göra det mysigt.
Min karl har under alla år vi varit tillsammans kanske tänt ljus ett fåtal gånger och då har oftast jag bett han tända haha

I Lördags när jag hem från Borås mötes jag av två tända ljus på bordet och i soffan satt min karl och Omar och drack rödvin och kollade på Jackass haha jag vet VARNING på hög nivå.
Men jag tyckte det var mysigt att han tänt upp ljusen och fixat.

På Söndag morgon hör jag bara min dotter fråga sin pappa vaf som hänt med mammas ljusstakar.....
Robban hade somnat i från ljusen och dom hade brunit upp och allt var bara förstört.
Fattar ni vilken jävla tur vi hade , hela bordet kunde ha fattat eld osv - fy vad otrevligt.
Brandvarnarn hade inte gett ifrån sig ett pip.

Nej släck alltid alla ljus innan ni går och lägger er och använd värmeljus.


så är fina var dom från början innan min
karl skulle ge sig på dom...

Detta blev kvar av dom snyft...

Bordet förstört :(

xoxo.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0