Tredeje Advent....

Då var denna helgen snart över och det är redan tredje advent. denna helg har jag knappt träffat min familj och det är tråkigt, men som tur är är det bara för en kort period sen i Januari skalljag inte jobba så mycket utan bara vara med familjen.

Helgen på Saga form har varit över all förväntan och vi är mer än nöjda. massa folk och alla var shopping galna haha, även jag så klart.
Men på tisdag kommer vi plocka in mer nyheter så än är det inte försent att hitta gryma fina saker.

Statusen på familjen är väl 50% , alltså två i familjenär fiska och två är sjuka sjuka.... I morgon blir det dags att ringa till vårdcentralen. Jag måste ta tag i mig själv nu om jag skall hålla fram till jul. Min bihålor är inte roliga och hostar och snörvlar.
Lilleman är vrålförkyld och till råga på allt har han fått ögoninflamation - TAR ALDRIG SLUT - SNYFT!!!

Helt svullen, mammas prins :(

 

 

Nej nu skall jag mysa med min sjuka prins medans Ronja åker bob bakom Robbans fyrhjuling.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackars liten, ser inte bra ut det där. Måste vara en rejäll inflammation han fått.

Kram på er

2010-12-13 @ 13:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0